Siames iFokus

Siames

Etikettifokusinfo
Läst 523 ggr
Celia
0

Ny banner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en av våra nya banners. Jag kommer att lägga upp fler alternativ på sidan 'Om sajten' (se länk ovan), samt andra storlekar, troligen redan under kvällen.

Om du har en av våra gamla, vänligen byt till denna och länka som vanligt till http://siames.ifokus.se 

Hälsningar, Celia

Leffe
0
Celia
0

#1 - tack LeffeD. Jag tog texten från den nya bannern som jag hade gjort. Tyckte det var bättre att behålla huvudbilden när jag fick reda på att det är en utköpt bild. Då är vi ju ensamma om den :)

Det finns nu även en small och en medium banner på sidan 'Om sajten'. Hör av dig om du har uppfödning och länkar hit, så lägger vi upp en länk till din hemsida som tack :)

/Celia

Celia
0

Om ni länkar hit, så glöm inte att PM:a mig med er hemsidesadress så att jag kan lägga upp den på vår länksida :)

Celia
0

Länksidan är HÄR >>>

och mindre banners finns HÄR >>>

Celia
0

Någon som har lagt upp länk till Siames i Fokus men kanske glömt att meddela att ni vill ligga på vår länksida?

SacredSouls
0

#5 Ja det hadde jeg glemtSkrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Himmeltinden
0

Har vel det jeg og Glad

Celia
0

#6 & #7 - sänd era hemsidesadresser till mig via PM. Kolla först så att ni inte redan är med under våra länkar.

Länkarna finns i den ljusgrå menyn här ovan - eller så trycker ni HÄR >>> för att kika :)