Kattungar från ca 6 v >>>
Här lägger vi upp bilder på kattungar som kommit upp i åldern då de kan röra sig fritt, leka, äta själv, klättra, busa 'hårt' men samtidigt är beroende av sin mamma. Det är alltid gott med lite efterrätt och någon som kan uppfostra en i vett och etikett :)

Åh de är helt bedårande små varelser. Visst är det kul när de är i den åldern, de har så mycket roligt 'skit' för sig :)
sötnosar
*sukk* jeg er såå betatt av lille Buffa
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#2 - jo, det är mycket skit som ryms i de där små söta huvudena!!!
De är riktigt härliga nu och jag njuter av varenda sekund!

#8 Den lilla paddtjejen var ju ljuvlig, hon har ju "ögonbryn" och så tungan ute dessutom!!! Härlig!

#9 - hehe nej det är hennes haka som såg ut så där, ingen tunga ute
(bilden är inscannad på "stenåldern" så kvalitén är inte så bra…)
#10 - alltså båda är ju bedårande men den till höger har något som gör att jag skulle vilja pussa, pussa, pussa. Ja vad brukar man säga - 'äta' upp skulle jag vilja. Han ser ut som en röding som alltid ser oskyldig ut till allt som händer 

Nu har jag kikat på den lilla padd-fröken igen och ser att det är hakan, ber om ursäkt
Hur som helst, riktigt läckert mönster!

Ohja, jag skulle ju kolla på dina andra bilder…. Nu mindes jag :)
#14,#15 og #16 Nydelige små bebiser alle sammen.
#14 Bosse er jo bare skjønn da.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Ja Bosse är härlig. Idag fick han träffa mini-Bodil och när hon fräste åt honom så såg han ut som ett stort frågetecken 

Gud vilka härliga små.. vilka underbara små varelser.. jag blir helt sjuk och inser jag bara måste ha en sådann snart.. Mums.. hoppas jag får min prinsessa snart så ni slipper höra mitt tjat ;)
#21 Sååå söt! Puss på magen!
LottaX- 

VILL HA " PANTHER"

#24, 25, 26 - vilka charmtroll. Hur kan jag ha missat dessa under flera dagar 
"Skunken" är otroligt häftigt tecknad i ansiktet! Jättesöt!