Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 856 ggr
HeidiK
0

Størrelsesforskjell!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det er litt forskjell i størrelsen på noen av pusene hos meg kan man trygt si. Hehe Skrattande

Vi har da Sivert - kastrat på 1 1/2 år og veier litt over 6 kg og som er både høy, lang og kraftig bygget… Så har vi Susie - ei lita frøken på 4 mnd og 1,7 kg..  (beklager litt bildekvaliteten, men de blir litt skurrete da de må forminskes så mye)

Sånn ser det da ut:

Attacks
0

Der var det mange kontraster Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Himmeltinden
0

Kontraster. Men dog flotte puserKyss

Celia
0

Härliga! Sivert har jag alltid gillat på alla bilder och tillsammans med Susie ser han såååååå stolt ut :)

SacredSouls
0

Skrattande Så herlige bilder Heidi. Sivert ser ut om en kjempe sammenlignet med lille smekre Susie.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Canoodles
0

Vad fina de är tillsammans!!! Är det Sivert som har tagit lilla Susie under sina vingars beskydd?

HeidiK
0

Sivert er en liten og stor bebis i samme pakken han Kyss

Alle liker Susie, hun var godtatt etter ca 1 dag her hjemme hos oss :)

zeldtrix
0

Vilken härlig bild!

Attacks
0

Susie skulle heller ha hett Mary Skrattande "Alle elsker Mary",du får døpe henne om…haha.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

paivi
0

Att prata om skillnader i storleken:

Mina pojkar Räcka ut tungan

SacredSouls
0

#9  Ja det var litt forskjell i størrelse der jaSkrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

HeidiK
0

#9: Haha! Juks Räcka ut tungan  Jeg må også lete opp en hund. Hehe :o)

Nizeli
0

Stilig bilde Heidi av to veldig flotte katter.Synes Sivert er veldig lik på broremannen sin Odd-job.

Nizeli
0

#9 Ja det var størrelses forskjell ja,hehe.

HeidiK
0

Ja, Sivert og Oddi er nok veldig like tror jeg. Både i utseende, størrelse og den herlige personligheten som man blir så avhengig av Kyss

PollyBoffin
0

Han är otroligt snygg din Sivert! Vilken maffig kille! Och så härligt det blev med båda brevid varandra!Skrattande

#9 Hihi, bara inte vovven sätter sig på missen!Flört