Yzingarna 8 veckor
Här kommer 8-veckors bilder på de ljuvliga små som finns hemma hos Mia Norrman i Harmånger, Yzings uppfödning.
Jag hade turen att få hälsa på hos de små och det är ett gäng spinnande små siamespopcorn med rallyfart under tassarna. Goa, glada och mycket pussvänliga ;)
Jag har lite svårt att skilja pojkarna åt så bilderna kommer utan tillhörande namn med det är fem pojkar och en flicka. Födda 2012-01-09.
Föräldrarna är Bergbackens Tsangii SIA n21 och S*Bomsica's Rooibos Wimbledon SIA e.
Intresserad av en liten Yzing, kontakta Mia, http://www.yzings.se/14037115
Först en bild av den stolta modern, Tsangii,
Jättevackra=) väldigt pussvänliga!

/Elisa
Grattis till en så vacker kull med bebbar

Vilka fina bebisar! 
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Så fine alle sammen! 
wow!!!!!

Vilka sötnosar

Såå fine.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Åh, kan man få mengderabatt?
Utrolig fine alle sammen.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Jättesöta!

Gudomliga!
Sååå fina ungar!!!!
Gillar alla skarpt.
Det gör jag alltid med Bergbackenskatter de tilltalar mej. Kombinationen med en fin hane, kan ju bara ge vackra ungar
Superfin kull! 
Ojojoj, vilka fina kattungar!!!!!!!
Jaa,visst är de fina.. Hälsningar/En stolt FAR och farmor :0)
så fina dom är alla ungarna
Jättefina!! Favvisen är tveklöst Exzy!!!!!!
Man vill bara pussa på honom!!! Hade det inte varit så långt iväg så hade jag gjort det 

Fin kull! Jättegrattis till Mia och Ylva som fått så fina skruttor!
Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus
Ja de skapar ett hyfsat starkt vill-ha-begär de där småttingarna 
Jag har hälsat på två gånger och hittills har hjärnan vunnit över hjärtat trots att de inte bara är fina på utsidan utan dessutom är goa, glada och mycket pussvänliga små individer också.
Tur eller otur att man inte rymmer hur många katter som helst ;)
#40 Om du hälsar på fler gånger så kanske du kan smussla ner Exzy i ett postpaket och skicka ner till Skåne 
Oj vad fina dem är! Dags att inte titta på fler bilder, då kanske jag kattnappar dem 

Verkligen fina kattungar 
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad