Siames iFokus

Siames

Etikett: offtopic
Läst 1111 ggr
[lisme]
0

Nye svenske favoritter!

Jeg liker svensk musikk Tungan ute Og disse to er mine favoritter for tiden. Totalt forskjellige, men VELDIG bra - synes jeg! Lytt gjerne og forhåpentligvis vil flere av dere være enige med meg Flört

Theresa

Laleh

ENJOY!!

SacredSouls
0

Skrattande Oj,det var ganske annerledes enn min musikk smak.Jeg har vel lov til å være heeelt uenig Skäms

Men siden vi er inne på svensk så er en av mine favoritter Dead by April nå for tiden.

Dead by april

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Spotless
0

Jag älskar den låten med Laleh! Gillar mycket av det hon gör.

[lisme]
0

#1 Klart det er lov å være uenig Glad Synes låten din har elementer som er veldig bra men noe av det er definitivt ikke for meg Flört Nå liker jeg veldig mye forskjellig musikk, men Black Metal og Techno er ikke noe for meg. Musikkmessig var det trist da vi var på ferie i Tyrkia for alt var Techno, også det som aldri var ment å skulle teknifiseres Flört

#2 Vi har spilt den i over to timer i ettermiddag

SacredSouls
0

#3 Jeg er heller ingen techno fan.Så der er vi like. Holder meg stort sett til min alternative rock Skrattande Ingen slår 30 seconds to mars.Men det har jo ingenting med svensk musikk å gjøre i det heletatt Tungan ute

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Lejonhjarta
0

Gillar både Laleh och Dead by April.Glad Men har aldrig hör Theresa innan men hon va mycket duktig! Tycker vi har många bra svenska artister just nu men måste säga att ja e mkt dåligt på det norska utbudet.Skäms

berthagenn
0

Jag lyssnar aldrig på svensk musik, lyssnar på jazz - är en riktigt jazzkatt Skrattande

Älskar Miles Davies och Bossa Nova. Kyss

Avskyr techno och sånt, jisse då lider jag hi hi. Cool

Kram Bella