Jag kan inte...
… sälja Salabim.
Behöver jag en hane till? Nej! Absolut inte!
Lyssnar jag till förnuftets röst som säger mig detta? Nej! Absolut inte! 
Jaja, det är väl bara att acceptera att jag är för blödig och mesig för att hålla på med uppfödning. Man kan tro att man ska bli härdad efter alla dessa år med kattungar, men ibland så kommer det en individ som helt enkelt biter sig fast i hjärtat på en. Att han var ensam överlevande i kullen och att jag handmatat honom de första tre veckorna hjälper inte precis till. Att han är så lik morfar Sigge, både till sätt och utseende, som jag älskar över allt hjälper inte heller till.
12 veckor är han idag och alldeles alldeles underbar! 
jättefin! jag tycker du ska följa ditt hjärta och behålla honom, en sådan liten goding måste man juh få pussa på hela tiden=) Glad Påsk=)

Han är fullkomligt ljuvlig! ♥ Förstår dig, har själv varit i liknande sits där det varit omöjligt att släppa ifrån sig vissa individer.
Fina fina Salabim!
Förstår att du inte kan sälja honom!! ♥
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Salabim är lika trevlig, som han är söt
Förstår att du vill behåller honom
Han är jättefin, tycker du gör rätt som behåller honom.
Jag förstår dig helt och hållet!
Klart du ska behålla honom, han är så himla fin! 
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Blir det för många så är det bara att satsa på kastratuppfödning. Min fungerar hu bra som helst! 
/Elisa
Han är så galet fin! Jag som är smått besatt av röda orientaler och creme vill absolut ha en som han en dag. Men jag har satt min gräns på tre orientaler,får se hur länge jag kan hålla den
. Men så länge man kan hålla det fräscht hemma och ge alla katterna uppmärksamhet så varför inte?
Han är så sååå fin!
Åh vilken liten fining!
Det gör riktigt ont i mitt kattälskar hjärta..vill också ha honom.
Det visste nog alla andra långt före dig
Han är superfin Lotta
Vad skönt att ni förstår mig! 
#10 Det börjar väl luta åt det hållet här hemma också.
#13 Haha, säkert sant, men du ska veta att jag kämpade emot ett bra tag och intalade mig att han skulle få flytta en dag. Oj, vad jag kämpade…. 

Jaha… Där rök min nya avelshane… 

Klart du ska behålla underverket Lotta!! Han e så vacker å har en så speciellt plats i ditt hjärta. Å som Elisa säger, kastratuppfödning funkar kanon.
Men du kan ju låta oss andra låna honom lite först innan du hoppar på den banan…
Han är alldeles för söt, du får ha lite mindre socker i nästa deg :)!

Jisses vilken goding!!! han var verkligen helt gudomligt söt! förstår varför du har ångest över att sälja honom. Väldigt lik våran Stefan, som nu bor i skåne.

Jag förstår dig till hundra % !
Sitter ju i samma sits här, har ju redan 3 avelshannar men inte sjutton kunde jag låta bli att spara lille Oden också fast jag egentligen inte direkt har användning för honom… men har försökt intala mig själv att jag har det ;-)
NU får jag springa fram och tillbaka med all mina älskade hannar för att de inte ska para sig med "fel" hona. Kan inte rå för att hankatter ligger mig extra varmt om hjärtat och en sån goding som DIN kan ju ingen säga nej till, det är helt förklarligt!
#15 Jag har fortfarande dåligt samvete för att jag "lurade i dig" att du skulle få köpa honom.
Får försöka kompensera dig för detta på nåt sätt. 
#18 Visst är det nåt speciellt med hanar! Jag kan ju använda Salabim på Kakan, men måste också vara noga så att han inte får för sig några dumheter med mamma Ellen i framtiden. Den dagen, den sorgen. 

Ja det är nog omöjligt att sälja en kattunge som man själv har tagit hand om och handmatat han är ju hur söt som helst också

Han er bare så vidunderlig og såklart må han bli værende.Du får bare rett og slett få deg en rød jente som matcher han i fremtiden 
Det er utrolig spesiellt med enebarn og enda mer ekstra når man har håndmatet også.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#19 Du vet att d e ok. Ja får pussa på honom på utställningarna istället.

Grattis till beslutet, han är så söt
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Vad han är söt! Vissa kattungar är verkligen speciella och jag förstår helt klart att du behåller den här lille charmören själv 
Håller med 'talare' *13 
Detta visste vi ju redan innan Lotta 
Han lär bli lika fin som morfar 
Han är så söt att man smälter! 
Jag förstår att du behåller honom (och jag måste säga att jag hoppades att du kommer att göra det; jag hoppades hela tiden sedan han föddes, medan jag läst och följt hans historia). Det är nog omöjligt att sälja en sådan bebbe som han, med en historia som hans.
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilken sötnos! Och för blödig? Jag tror inte man kan hålla på med uppfödning utan att fästa sig extra vid någon kattunge utan att förståndet håller med! Så det så!
Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus
#21 Ja, jag kanske kommer till dig i sommar och kattnappar en av Sookie bebisar. 
#22 Gulle dig! Du får pussa så mycket du vill!
Jag är helt förälskad i hans öron. Dels färgen som gör att de ser ut som en karta, dels att de slokar fullständigt när han är trött. De vissnar liksom. 
#28 Underbara öron på en underbar liten kille!

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Det där är ingen katt! Det är ju en Dvärgvädur! 
/Elisa
Hihi…så utrolig søtt! Han er jo helt flat. :D Søøøte Salabim. :*
åhåhåhåhåh vilka underbara öron som man bara vill sniffa på
Pussar från tjocka släkten!
#30 Haha, han kanske var kanin i sitt förra liv och det slår igenom lite nu. 
#33 Pussar är framförda! 

#30 Hahahaha… Ligger nåt t i d.
Sötsnuffsen.
Så god!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus