Siames iFokus

Siames

Etikettstandard
Läst 1198 ggr
Celia
0

Färggalleriet

Nu är det bestämt om huruvida det blir med vårt tilltänkta färggalleri :)

Det kommer att läggas upp nya färgtrådar varje dag (jag fixar detta) och sen är det bara för oss alla att fylla på med rätt färg i rätt tråd. Kommentarer till bilderna bör undvikas eftersom det är ett galleri för alla som bara vill se hur färgen ser ut.

När det börjar att likna något, så tar jag hela EMS-kodsystemet och lägger SIA för sig, OSH för sig osv och länkar rätt kod till rätt tråd.

Är det sen någon som söker bilder på hur en svart oriental ser ut, så kan de bara klicka på rätt färg/EMS-kod i artikeln (som kommer upp inom kort) och kommer då direkt till tråden med bilder på svarta orientaler.

Detta var det bästa sätt jag kom fram till, jag har ingen möjlighet att lagra alla medlemmarnas bilder utanför iFokus och med denna slutliga lösningen kan vem som helst lägga upp hur många bilder som helst :)

Det blir alltså alla vi medlemmar som själva skapar vårt färggalleri, så det är bara att sätta igång att fylla de färgtrådar som redan finns uppe. Och GLÖM EJ - försök att undvika kommentarer i trådarna, då de är till för bilder som ska ingå i vårt färggalleri, inget annat :)

kalindas
0

Jag har lagt in Spokie under FW. Men han var en vit oriental. Kanske han ska ha en egen tråd?

/Elisa

PollyBoffin
0

Vad fin han var! En vit oriental!Skrattande jättevacker!

Celia
0

Det kommer…. :)

zeldtrix
0

En fråga. Ska de med vitt få egna trådar eller ska vi lägga svartvita under svart till exempel? Kan man inte lägga OSH n 01-03 i samma tråd annars? Och SYSarna? De får vi ju inte lägga under siamestrådarna, det är nog inte så uppskattat väl?

Celia
0

#4 - alla färger ska få en egen tråd. Det kommer :)

zeldtrix
0

Hej Celia! Vi har saknat dig! Det låter superbra! Ta det lugnt, ingen brådska Skrattande!

Denna kommentar har tagits bort.
Zinziras
0

Hva med sølv?

Celia
0

#6 - vad trevligt att höra :) Jag måste erkänna att jag har haft lite iFokus-abstinens den senaste veckan, men ibland räcker inte tiden till och det har varit (ÄR) väldigt segt. Jag ska försöka ta mig in på värdsajten sen och se om där är någon förklaring till denna 'sirap'.

#8 - ja, även silver kommer upp. Men inte ikväll när det är så segt här…

zeldtrix
0

# 9. Førstår att du har haft abstinens. Man har blivit lite lætt beroende av detta forum. Det ær mycket roligare æn att skriva arbete Skrattande.

Ja, snacka om sirap! Det la av helt før mig igårkvæll :(. Bytte de inte server precis?