Siames iFokus

Siames

Etikett: kattprat
Läst 296 ggr
Pulcherimas
0

In från annan katt-sajt...

Kanske fel forum, men kan man få efterfråga lite bilder och information runt Balineser????

/Monica från Skogis-sidan!

SacredSouls
0

Da er du på riktig forumGlad

Det er flere balineser eiere her også, så spør i vei du.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Celia
0

Alldeles riktigt som #1 skriver - vi har samlat hela kategorin med orientaliska raser här på Siames-sajten :) Bara att fråga…

[viciousy]
0

SkrattandeJa här finns balineser

Celia
0

Det finns färdiga artiklar om Balineser (se 'Artiklar' > 'Kusinraser'). Bilder finns i många olika trådar, bara att kika runt :)

Pulcherimas
0

Tac, tack, då tittar jag runt lite Glad.

/Monica

Juliette-
0

Ska du skaffa BAL Monica.. vad skoj i så fall så kan vi åka på utställningar med KAT4 tillsammans med Skrattande 
(Eller kanske är detta för du inte hittar den perfekta svart/vita.. hehe.. jag ska ha sånna ja jag tror de blir kanske jag ska skriva i början av nästa år så du kan ta en BAL först Flört)

Pulcherimas
0

Ha-ha! Jo, nog är de fina allt. Av alla de raser jag sett märker jag hur jag dras åt kat IV-hållet….om det nu inte vore så att jag hela tiden återvänder till norskingarna!! Men…fick helt oförhappandes förmånen att få hålla en liten siameskille i kullklass i helgen, då matte inte fick rum med alla tre i famnen på samma gång (!!!) Och det var minsann en upplevelse det. Lillkillen och jag tittade på varandra som om -Och nu då?, men det gick bra. Enligt matte hade jag visst vissa anlag för att hålla siames *ler*

Jasså du, det kan bli svart-vitt hos dig så småningom?! Och jag hade inte en aning om att du gått och köpt dig en liten Mojo…sååååå söt!!! 

/MonicaCool

yahtzeecats
0

#7 Hej Pulcherimas, vad roligt läsa denna tråd, så att jag kan passa på att tacka för hjälpen och bekräfta att du höll siameser så naturligt som om du aldrig gjort annat Skrattande