Caramel

ollilolli vilken liten snutta! Här kommer en lycka-till-knuff från oss på A´Famosa med önskan om fortsatt god bättring för lilla Caramel!
Louise

Hon är verkligen fin. Ska du behålla henne?

Skönt att det har vänt åt det positiva hållet. Hoppas det håller i sig så hon slipper ha mer ont i magen.
Så flott at det har gått litt fremover. Hun er virkelig en prinsesse og utrolig vakker
Ønsker henne fortsatt god bedring
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Hon är så himla söt. Hoppas nu det går bra med henne!
Caramel hälsar och tackar…
Kommer nog inte att kunna sälja henne. Nackdelen är att jag egentligen inte har plats till en sällskapskastrat…
/Elisa

Hon är så vansinnigt söt, skulle jag inte hade en hane som ska vara okastrerad ett litet tag över sommaren troligtvis så skulle hon gärna få komma hit!
Den unga damen går ju alltid att kastrera innan hon flyttar..;-)
/Elisa

Haha jaaa…
Ja hon är en vansinnigt söt tjej….
SKa kastrera min ena hane i nästa vecka och Castor ska vi ju låta vara okastrerad ett tag, men är lite rädd för att han kan reagera ändå o kanske markera hemma, så det är i dagsläget ingen bra ide´, men om jag fick bestämma utan konsekvenser så skulle hon få komma hit haha rackarn söt tjej…

Vilken häftig teckning på svansen hon har :) Härligt att det har gått så bra, det lät verkligen som 'nära döden' när hon var förstoppad. Pussa magen :)
Hade jag inte tvångsmatat henne en hel dag. Så hade hon varit död nu.
Kroppen gick i slowmotion och hon orkade knappt svälja. Från frisk till så svag gick väldigt snabbt.
/Elisa
Det dröjer länge innan Caramel ev. kan flytta. Hon väger mindre än 700g och måste äta upp sig regält innan hon får flytta.
/Elisa

Hon är vansinnigt söt, hur är hon som katt då? Hennes personlighet?

Hon är jättesöt, hoppas att allt går bra med henne.
För att vara dotter till Sveriges mysigaste (dock fegaste) Siames är Caramel en framåt lite tjej. Bräker som en liten get och älskar sitta i knät.
Hade besök av en kompis för en stund sedan. Först kom Skatan (som brukar kasta sig över gäster) sen kom lilla Caramel och ville bli buren på. Så jag hoppas att detta sociala håller i sig.
/Elisa

Oh, gud så söt hon är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håller med Helenaf76!

Ja jeg også.Hun er nyyyydelig!!!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Så fin hon är!
Jo hon är otroligt söt, det kan jag hålla med om. Men jag är ju som sagt lite partisk där..;-)
Funderar lite på om hon kan vara en SYS f 02 istället för 03?
Tycker det ser ut som det är mycket vitt på henne. Men det kan ju vara de röda färgerna som fortfarande är bleka.
Ny bild ihop med kusinen Saga. Kan vara lite svårt att tro att den lilla damen är 13 veckor. Vi får se om hon växer ikapp.

/Elisa

Ja, du, kanske är hon 02… Hur mycket vitt har hon på ryggen, är det kritvitt eller bara ljust?
Hon är så himla söt! Hade jag råd så… Suck! Jag ska sitta här och pussa på skärmen istället!
Det är helt omöjligt att se om hon är ljus eller vit på ryggen. Får väl se hur hon maskar ut framöver. Örontopparna är cremefärgade med ljusa kanter. Men man ser knappt skillnaden där.
/Elisa

# Hmmm, ja tålamod är ju en dygd och säkerligen det enda som gäller i detta fallet :). Pussa på henne
!