GRATTIS Electra!!!
Vill bara gratta S*Coral Reef's Electra för BISset hon tog idag!!!! Inte illa pinkat för att vara första gången för både matte att katt! Och självklart ett grattis till matte!!!

Grattis själv, uppfödaren!!
Trodde pluttan skulle somna som en bebis när vi kom hem, men hon har röjt runt med alla sina nya leksaker ända till precis nu:)

Klart att hon orkar…hon passade på att sova på utställningen=)) Själv är jag precis hemkommen och så yr av trötthet att jag ser dubbelt just nu.
Vi har planer på Höör nästa gång och jag hoppas att du inte blev helt slut efter den långa dagen så att även du orkar komma med lillpluttan!

GRATTIS!!! Jag visste väl hon var nått extra 

Vi vill också gratulera lilla Electra, hon var jätteduktig på utställningen igår! Synd att ni inte ska dit idag!
Grattar gör Electras "gårdagens burgranne" S* Zeldtrix Choco Latte "Rosa" och hennes matte Anna Bengtsson.

#2 Höör är bokat!
#3 Eller hur? Vi har inte bara samma smak, vi har tydligen bra smak också=) Mojo mot electra i Uppsala kanske?!
#4 Grattis själv till Domarens bästa!! Det måste ha varit så kul att få den utmärkelsen.

Grattis Electra till BIS
Det var jättekul och även ett grattis till uppfödaren
MVH/ Coral Reef`s Divine med familj .
Vi ses i Höör 

#6 Vad roligt, är det du som har lilla Divine?! Ska du ställa ut i Höör? Då måste dem ju får nosa på varann=)
Nu ska jag kolla in ditt fotoalbum.
Grattis till BIS:et!
Hur gick det för övriga Kat. 4 katter på utställningen?
/Elisa

#5 Jag kommer till Uppsala men inte Mojo i juni kanske i september ;) jag har massa planer dock mest här runt då de är massor av utställningar på nära håll.. :D
Gratulerar så mycket 

Gratulerar :) Vilken utställningar pratar vi om?

Grattis! 
Tror det var i Lund. Men jag kan ha fel.
/Elisa
# 9 Då måste du komma fram och hälsa! Jag ska också till Uppsala med min gröngöling ;)

Får ma se ett kort o se vem alla grattar?
Jag vill gratta med förståss..

Det är Lundutställningen vi snackar om=))
Snusan! Vad kul att du ska till höör!!! Vi ska nog dit också!
Det gick bra för övriga kissar också det var väldigt hård konkurrans då jackpotts var där med sina fina katter och plockade hem några BIS..hehe…

Här kommer en 12 veckors bild på damen.

Ohh vad fin, grattis än en gång….