Några bilder från Qjou´z...
och så lilla mamma CH S* Coral Reef´s Melody BAL n21 och som tillika Q är bärare av kanel så det önskar vi oss.
..
Eftersom jag har haft den stora förmånen att få träffa dessa kissar i verkligheten, så kan jag intyga att speciellt lilla fröken är så busig som hon ser ut! Pappa Q är otroligt gosig och lugn, en toppenhane=)
Vackra katter och hund! 
/Elisa
Tack Kalindas
#1 Sovrumsblicken
Hon er nydelig.
10# Tack, ja hon kan verkligen se grym ut min lilla tjeja
Jag behöver köpa nytt klätterträd och då ett lite större och stadigt i neutral färg gärna naturfärgat…någon som har bra förslag och då inte kattlyckans för det är det ni ser på bild köpte jag i somras…roligt om det håller ihop lite längre…
Kattens no.1, Bananaleaf, Tigga Towers, Pet fun, Katzen-Deko….
Vi har ikke prøvd Bananaleaf og Tigga Towers men de andre. Av dem er helt klart Katzen-Deko favoritten.
Tack Lisme skall kolla upp dessa
#2 Vilka profiler! Fina kissor allihop :)
#15, Tack, ja det blev en lyckad kombination…Arizona har pappas profil men mammas fina haka
Jag blir så glad varje gång jag ser fina orientaliska långhår med både typ och den pälsen!
Så vackra dina katter är! 
17#, Tack! ja det är roligt när man råkar få en bra typad långhårsoriental elle balines och då vet man att det är åt rätt håll man jobbar på i sin avel. Nu har jag inte hållit på så länge och Arizona är från min första A-kullen så jag har haft tur och även lyckan att ha fått köpa en så härliga katter och avelshane från Coral Reef´s
5# Haha, ja du har då verkligt sett mina vildars framfart och äevn myssidan 
Ja, arizona den lilal damen hehe