Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 545 ggr
Canoodles
0

2 löphonor samtidigt....

Herre, giv mig styrka!!!!

2 löphonor samtidigt i stereo…. Jag får snart skavsår i öronen. Dazy skriker så hon har blivit hes. Dixi är lite lugnare men inte mycket. Tack och lov håller de sig lugna på nätterna, problemet är bara att nätterna tar slut vid 5-6-tiden på morgonen…..

Pip och gnäll

Juliette-
0

Haha jag förstår dig jag tyckte en var hämskt ;)

Himmeltinden
0

Hihi….2 katter med løpetid, ja det høres nok mer enn nok ;)))…

Husker i fjor, da hadde jeg 3 som løp samtidig. Jeg kan fortelle at mine venner ofte fikk kaffegjester den uka. Skrattande

SacredSouls
0

Skrattande hehehe og jeg regner med at din andre halvdel sover seg gjennom all støyenFlört

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Canoodles
0

#1 Du såg onekligen lite chockad ut när Dazy vrålade!!!

#2 Det är väl det man har sina vänner till!!!!

#3 Vi är särbo så han slipper alltihop!! Han är kattallergiker :-)))

Micare
0

Jag vet precis vad du går igenom, själv har jag 4 små damer som löper samtidigt just nu ;-). Det tog inte så lång tid för dem att börja synka sina löp efter varandra.

Canoodles
0

4!!!! Jösses!! Jag ska nog inte gnälla mer :-)))

Attacks
0

Konsert!! Dere kan bli rike,ta rikelig betalt for inngangs billettene Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Liljekatten
0

Hmmm….och jag som tänkte hälsa på dej nån dag, Tine….väntar nog ett tag…..Flört

Canoodles
0

#8 Om du är rädd om öronen och förståndet så föreslår jag att du väntar ett par dagar!!! Annars är du så välkommen!!!!

Liljekatten
0

Skulle vara öronen då. Förståndet är ändå inte vad det borde vara.Skrattande

ossilian
0

Åh nej, detta ofrånkomliga scenario kommer jag ju också hamna i snart=)) Hade liksom förträngt det…

Canoodles
0

#10 jag tycker att du är en mycket förståndig kvinna!!!

#11 Du kan förtränga hur mycket du vill det hjälper inte mot 2 löpande orientalhonor!!!

SacredSouls
0

#5 Förvånad 4 stk…  stakkars deg!!! Du trenger nok noen dager for deg selv når alt er overSkrattande

Celia
0

Jag hade också två förra veckan (Bönan och dottern Bodil). Bönan tappade rösten men fick tillbaka den efter en dags 'prat' istället. Hon har nog dessutom kommit in i en nymfomanifas, för hon löper fortfarande och igår tappade hon sin röst igen… Den verkar redan vara på "bättringsvägen" så nu får hon faktiskt ta och tänka om så att vi får ett slut på det här ;)

SacredSouls
0

#14 Skrattande

Canoodles
0

#14 Dazy hade lugnat ner sig lite men i natt har hon varit fruktansvärd, är väldigt tacksam att jag inte bor i lägenhet!!!

Celia
0

#16 - me too Glad Annars hade man nog inte blivit långvarig i det bostadshuset…

Canoodles
0

#17 Nej man hade nog åkt ut så det visslade om det!!!

yahtzeecats
0

#5 Ojoj Micare, 4 st Skrattande Tur du inte har en hane hemma, han hade blivit helt utsliten denna vecka!! Flört

[hakkapelitta]
0

Sova? Vadå? Det är väl en lyx?

Hörseln? Äh, jag hör ändå bara det jag vill höra Cool

Micare
0

Fördelen med att bo i lägenhet då man har siameser som löper är att de facktist låter som små barn som gråter på avstånd Glad.

Jag tror det är det som får grannarna att inte klagaOskyldig.

Attacks
0

Hehe. På det  verste høres det ut som kolikk babyer. Men på et vis på det jo være praktisk også. 4 løp på en gang,så er en ferdig på en stund.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Micare
0

Ja, och då man parar dem kan man göra det under samma vecka så har man lättare att planera in semester till förlossningarna Glad.

[hakkapelitta]
0

#21 ja! det tror jag med. jag bor i lgh och ingen klagade fast min orientalgrabb ropade på flickor hela nätterna. de trodde säkert att det var en bebis. med kolik!

kalindas
0

Jag är faktiskt relativt härdad när det gäller löphonor.
Min gamle Orientalkille Ecco hade en röst som två löphonor ihop, det var hans "normala" tonläge…
 Detta levde jag med i 13år, så när Smilla löpte första gången och den gången Jackson hade besök av en extremt högljydd hona. Så störde det inte mig mycket alls.

Sitter själv och väntar på att Skatan och Saga ska börja löpa för första gången. De är ju sex och sju månader nu. Är dock glad om de väntar någon månad till…

/Elisa

Micare
0

#25 Du har inte hört min Leija ;-).

kalindas
0

Jag ska se om jag hittar den gamla filmen där jag spelat in Ecco. Tror dock att jag över lever din lilla katt ganska bra också. Fast kan hålla med om att fler än en katt åt gången som löper, har jag inte råkat ut för ännu…Skrattande

/Elisa