13 dager igjen

Haha, så herlige bilder!
Gleder meg masse jeg også Line :o)
#2 Du bor jo så nærme du nå Heidi,så du kan jo komme å hilse på alle de små når de har kommet
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

# Vilken underbar pose hon har i soffan:)

Ååå, kan jeg komme på besøk! 
#5 ja det må du jo gjøre såklart
Så kan du kose litt med mine babyer før det blir din tur.

Världens längsta 13 dagar… men som du vet - Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!!! Ska bli skoj och se vad hon har i magen den här gången.

Skjønner virkelig hvordan du har det,denne ventingen er helt forferdelig.
Jeg gleder meg iallefall til bilder av disse små,blir sikkert et kjempe kull.Lykke til.
Det er bare å skru på msn om ventetiden blir sånn at en trenger noen å snakke med,så en ikke blir nesten galen av utålmodighet
Stakkars Heidi mens vi ventet på Secret og Decibell…hehe. Blir spennende å se hvor mange som kommer. Håper Lola kan gi oss noen rødinger.Det er noe jeg savner sist.Dem er ekstra nuttelige.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#7 og #8 ja en grusom lang ventetid!!!!
#9 hehe ja jeg skal nok plage deg i tide og utide på msn Attacks.Du blir nok lei både meg og katta lenge før terminen.
Men Lola kan da ikke får røde vel? eller er hun skilpadde? trodde hun var bruntabby jeg
Men jeg tenker kanskje på feil katt.
Hvem er Lola?
Hun er skilpadde tabby.rød pappa. Det er så merkelig å ikke få røde kattunger i kullene,jeg har på mine få kull alltid hatt noen. Men så har alltid damene vært paddelurer før da. Skal bare sjekke jobbelista,,,,hihi,så jeg kan plugge inn mns tid med en vordene kattebestemor
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Å ja. Det er sikkert derfor jeg trodde hun var tabby.
Rødt er spesielt gøy,helt enig.Håper det kommer rødt denne gangen her også.Siden det kom så mange røde sist så tror jeg på det.
Ja du får sette opp samtale avtaler… Spesielt viktig er det at jeg får time den 2 og 3 juni. HAHA.

Så spennende. Gleder meg til å se bilder av kattungene når de kommer!

Nu är det bara 11 dagar kvar!
Ja bare 11 dager
Det er jo ingenting. Jeg kommer sikkert ikke til å miste forstanden før om en 6-7 dagers tid.

Det är duktigt av dig att hålla ut så länge!!! Du ska se att tiden iallafall går ganska fort, rätt vad det är har du dina efterlängtade bebisar!

Håller tummarna för att allt går bra!

Håller alla tummar som finns!! för superduktiga Josefine som var en sådan flink mor till sina första fyra!! 
Takk
Nå gleder vi oss veldig. De kan gjerne ligge i magen frem til natt til 4 juni for da har minstejenta bursdag (6 år). Uansett hvem som spør hva hun ønsker seg til bursdagen så sier hun : kattunger