Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1544 ggr
Canoodles
0

Grattis Ossilian

Ett jättestort grattis till en fantastisk utställningsdebut!!! BIS på första utställningen är inte så illa!!!

MalinL
0

Grattis!

ossilian
0

Tack för gratulationer! Ja, detta var verkligen en chockartad start på utställningskarriären, i alla fall för mig. Råttan var kolugn:) Men hur är det, brukar man inte få en pokal eller konkard (heter det så)? Vi fick ingetdera. Får väl sätta upp RC babycat-påsen på hyllan i stället=)

SacredSouls
0

Masse gratulasjoner fra meg også.

Glad

Vi må få se bilde og hvilken katt det er.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

ossilian
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer skakig jätte-mycket-blixt-men-ändå-mörk-bild:)

ossilian
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och bild där man kan se lite mer av Electra också…

HeidiK
0

Gratulerer så masse herfra også! :o)

zeldtrix
0

Grattis!

Juliette-
0

Gud vad vacker hon är och blått alltså mumma vilken tjej.. ja mojo och hon får barn sen då så kan jag få en avkomma hehe.. skulle vara nått :P inte för jag vet om dom är släkt förvisso haha

[viciousy]
0

GRATULERAR så mycket Skrattande

ossilian
0

#8 Jag såg en fantastiskt fin ung blå hane på sviss. Det du, då blir det garanterat en liten blå kopia. Visst är hon vacker Electra, men det bästa med henne är hennes otroliga temperament. Hon är verkligen glad hela tiden och cool.

Canoodles
0

Inte dåligt att få 2 grattis-trådar, en till dig och en till Electra!!!

ossilian
0

#11 Ja, det är nästan så man blir kartig=)) Lite genant är det faktiskt, särskilt med tanke på att jag ju inte är så aktiv här heller. Men jag får skylla på dig och Angelica som startade trådarna.

Canoodles
0

Skyll på du bara och var precis hur kartig du vill!!! Slår vad om att du var tämligen kartig i går också!!!

[viciousy]
0

Skrattande

ossilian
0

#13 Kartig var bara förnamnet=) Jag skrek som en gris redan när hon blev nominerad. Har förstått nu att det är INTE brukligt beteende på en kattutställning. Men alla är vi barn i början.

Canoodles
0

Det gjorde du rätt i!!! Även om du nog skrämde en katt eller två :-))) Du kanske startar en ny trend!!!

ossilian
0

Haha! Vilken mardrömstrend=) Men ett brett leende kommer jag nog att kosta på mig (om detta skulle upprepas vill säga).

Zinziras
0

Grattis med BIS'et Skrattande

Nizeli
0

Gratulere så mye,hun er kjempe nydelig.Skrattande

Liljekatten
0

Grattis från oss också!

ossilian
0

Tack så mycket för alla gratulationer! Känns lite overkligt allting. För bara två dagar sedan var jag faktiskt lite skeptisk till hela grejen att ställa ut en katt. Men det var roligare än jag trodde. Jag tycker också jag lärde mig mycket om rasen genom att lyssna på domarens bedömningar, han var fantastiskt pedagogisk (och välfriserad). Om all text ligger i en klump så beror det på att jag av någon anledning inte kan göra radbrytningar i meddelandena på detta forum och inte på att jag inte hittar enterknappen=)

Celia
0

Grattis här också (fast jag vet fortfarande inte vilka utställningar vi pratar om… ;))

ossilian
0

#22 Det är Sviss-utställningen i Lund som var nu i helgen. Ossilian är jag och Electra är min katt, två trådar kom till ganska samtidigt. Så det är alltså inte två olika katter. Lite förvirrat. Men jag är faktiskt helt oskyldig till det:)

Celia
0

Skrattande

twistnshout
0

Grattis till BIS! Glad

[hakkapelitta]
0

Grattis!
Trist att man inte fick några kokarder och sånt! Det tycker jag nästan man borde maila och säga till om!

/Kokardfreaket

aijmer
0

Grattis till BIS Glad

ossilian
0

#26 Ja, håller med! Man fick en låda med mer eller mindre användbara pryttlar i, vilken jag naturligtvis tacksamt tog emot=) Men en kokard hade ändå varit roligare.

[hakkapelitta]
0

#28 jag blev lite tjurig när jag fick en plakett när vi blev nominerade istället för en kokard, när det är första gången vill man ju ha kokarder, även om det är kul med prylar också!! Flört

Celia
0

Var det SVISS med tanke på de torra priserna? I sådana fall får jag beklaga att de ännu inte lärt sig hur ett prisbord ska se ut. De har alltid utdelat jättetråkiga priser - kan ha med ekonomin att göra men då kanske man borde köra utställning vartannat år istället…