Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 3286 ggr
[nollottan]
0

Lilo tjockis :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 14-15 januari var min Lilo i Skövde (SE*Torparkattens Catalina BAL b) på date med snyggingen MazelTov X-Ray SIA n. Och med tiden har magen bara växt och växt :-) Variant kattungarna i färgerna brun och choklad förväntas runt 20:e mars. Lilo tar det mest lugnt här hemma och håller sig lite undan. Stundvis är hon väldigt kelig och favvo ställningen är att ligga på rygg med magen i vädret Skrattande  Hon har redan gått upp 1 kg…. Vi håller tummarna för att det inte är allt för många där inne och att allt går bra hela vägen! Lite bilder jag tog idag

[nollottan]
0

En bil uppfrån, Busan och Catla ville ocså visa sina öron i bild :-)

amandahurtigh
0

Hoppas att allt kommer att gå bra för fina Lilo!

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

[nollottan]
0

Och en liten bild när hon verkligen ligger med magen i vädret och leker lite med leksaksmusen :-) Jag tippar på att det ligger runt 7 st där inne. Skillnaden är att Catla var så himla smidigt och liten hela tiden trots 7 st i magen. Det är klart skillnad från katt till katt, men Lilo kan jag märka redan nu att hon tycker det börjar bli väldigt tungt.

Missannas
0

Spännande! Håller tummarna för att allt går smidigt och bra Glad

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

cillaroten
0

Oj vad hon såg tjock utFlört ett helt fotbollslag.

Mysigt med småttisar igen,hoppas allt går bra! Vilket snyggo du har hittat som pappa till kullen!!!

Lycka till Malin!!