Bilder efterlyses
Om ni har bilder som ni kan dela med er av (tagna av er själva) och som ni skulle vilja se i någon artikel, så får ni gärna lägga in dem här nedan. Så kan man använda denna tråd som ett litet arkiv med bilder som kan passa i olika artiklar som läggs upp.
Lägg inte upp bilder om det inte är ok att det görs några ändringar med dem. Det kan vara att man gör bilden svart-vit, beskär den eller ändrar den på annat vis med hjälp av färginställningar, filter eller liknande. Enbart bilder som det är ok att redigera/retuschera och som ni själva är fotograf till. Skriv ert namn i inlägget där ni lägger bilden, eftersom detta måste uppges i artiklarna.
Vem blir den första bidragsgivaren? :)

Jag heter ju Ahnna Ehnström - glömde skriva det… 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Åh tack Ahnna, jättebra att ha lite här att hämta, det behövs massor av olika bilder till artiklarna 

Jag känner till problematiken, har samma aber på min sajt.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Ska se om jag hittar nån 
Ska det bara vara på siameser?

#6-7 - tack, det är kanonbra med såna här bilder där katterna gör något speciellt och inte bara tittar in i kameran.
#9 - Nej det är inte tvunget att det ska vara på siames eller en ras inom kat.IV. Jag har satt in lite huskatter i artiklarna som rör alla kattägare. Det är bara att ösa på med bilder som ni tror kan passa i någon artikel, och har ni själv någon artikel så kontakta mig, så ska jag lägga upp den med er som författare 

Tack för det ljuvliga bidraget - med ett underbart namn också!

#15 - jag vet precis vad jag kan skriva för artikel till din bild
Tack!

Tar du emot bilder där det står mitt namn på :/ ? Står ju det på alla mina bilder….

Ja fast det kan hända att jag klipper bort ditt namn vid beskärning och får då skriva dit det igen på annan plats.
Okej!

#25 - 

Jag har börjat att använda lite av era bilder nu :)

Lilla Filifjonkan

#29 - åh är det en liten paddfröken? :) Tack för bidragen, det behövs alltid bilder till artiklarna.
Observera att du kan lägga upp mycket större bilder, här har vi ingen gräns för hur stora de får vara
(men 800 pixlars bredd är max för att bilden inte ska förlora i kvalitén, lägger man upp en bredare bild så förminskas den till 800 pxl och tappar skärpa)

#31-Ja nu har man äntligen en liten padda. Har stått högt på önskelistan i många år!
En siameser strekk
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

# 36. Helt fantastisk!

Vad fina bilder ni har

Tack för alla fina bilder så här långt, jag och medarbetarna kommer att plocka flera efterhand som vi behöver till våra artiklar. Fortsätt att lägga in bidrag här :)
får väll ta och rota fram en bild

For ett deilig bilde. Fryser ikke på bena når en har en så lodden venn og varme seg på