Härlig kille!
Det är med lite sorg i hjärtat jag måste lägga ut min älskling Nicco till salu… Han har ju varit till salu tidigare, men efter det att hans bror Uno dog i tarmvred har jag tänkt att han skulle stanna kvar hemma.. Men nu måste jag iallafall sälja honom och jag söker ett hem till honom som är varaktigt, kärleksfullt och roligt..
Han är en lilatickad och vit kille som utvecklar sig mycket fint, så jag tror att han kan stå sig fint på utställningar om man har det intresset. Han ligger gärna i knät och myser och om han får tillfället att sova under täcket är han överlycklig! Han är en knäkatt och tycker mycket om att ligga på axeln när man lagar mat och diskar…
Fler foton och stamtavla kommer att komma på hemsidan: www.siameser.se
Ring, maila eller skicka ett meddelande om ni är intresserade… Och kom gärna och hälsa på!

Han är fin. 
Åh så snygg han är! 

Åh! Jättefin!!
Tråkigt med Uno. Han som var så himla fin!!

Sååå fin han har blivit!!!!
Vacker kille! 
Tråligt med fine lille Uno. 
/Elisa

Åh vilken fining.. Önskar att vi kunde fått plats med en till 

Ränderna på min hand är han inte skyldig till ;) Det är hans kompis Jossan som visar vad man kan göra med klor innan man klipper dem…
Fin kille!
Men så ledsamt med Uno! Att han inte fick leva, den fina blommiga pojken…. 

Ja det är skit… Han fick en tarminvagination och blev så dålig, så snabbt. Det gick inte att rädda honom trots allt som gjordes.. Han var min drömkatt!!! För fin för att leva…
Lilla Nicco är en sagolik kille, men jag har bestämt att han inte ska stanna ändå.. Det var Uno jag ville ha av bröderna.. Men tror att han kan bli den perfekta killen för någon annan…