Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 2666 ggr
embla2
2012-02-15 10:02
0

Dominans

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår kväll så trodde jag att det skulle bli katt fight mellan Noah och Råttan"en stor kastrat på ca 9kg"

Noah är väldigt fertil och kan sin sak. Han förstökte att testa gränsen igår kväll med att börja moppsa sig.

Han slänger sig och rullar som en fertil hona framför Råttan. Först reagerar han ej men sen började han bli förbannad.

Hörde hur Råttan började morra. Sen small det ordentligt fast ingen blev skadad. Råttan högg Noah i halsen och Noah skrek som en stucken gris.

Då slutade Råttan bita och istället la han sin ena tass på halsen på Noah och började tvätta hans ena öra.

Sen fortsatte Noah att snurra och kuttra mot Råttan. Passade på att fota.

embla2
2012-02-15 10:05
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snälla Råttan jag ger mig. Du störst, snällast och vackrastFlört

[nollottan]
2012-02-15 17:23
0

oj oj oj jag hade då inte vågat moppsa mig mot "lilla" Råttan :-) tur att det gick bra. Hoppas det håller i sig.

embla2
2012-02-15 18:43
0

Jag får verkligen hoppas att det ej händer något. Han skulle lätt slita Noah i bitar :(

Sussi89
2012-02-15 20:35
0

Stackars "lilla" Noah ser inte så tuff ut på bilderna Flört Råttan var då ingen liten katt, blir nog inte svårt för honom att behålla sin position.

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind