Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 621 ggr
Attacks
0

Den store manndomsprøven

Idag har vi hatt den store manndomsprøven her. En lykkens dag Skrattande Skal legge inn bilder her når mitt nett virker igjen. Vi har en gjest her i huset som kommer til å bo her en stund hos oss. (N) Attack's Faustino heter han,og hans fine slektstre kan sees på hjemmesiden min. Men i hvertfall,det sies hans pappa lekte med kattunger og ikke tenkte på damer innen han var langt over året. Det så jeg jo veldig lyst på da jeg fikk høre det..hmm. Men jo høyere man vræler,til slutt får man det som man vil,ihvertfall en viss kattedame jeg kjenner. Faustino sukker og stønner og parrer rygg og strever det  beste han kan. Etter å ha vært i hardtrening hele dagen så jammen fikk han det til, HURRA Cool Men om de små rumpetrollene hans er klar for fars rollen,det gjenstår jo å se. Men uansett er det veldig koselig å ha han tilbake hos oss nå,for han er verdens snilleste herremann, Elsker unger,kattunger,vokse katter og han er innbarka matmordalt,hadde ikke glemt meg.Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Celia
0

Skrattande

Ska hålla tummarna för att han inte sköt lösa skott Flört

Himmeltinden
0

Vi får da håpe at manndomsprøven blir bestått Skrattande

Her hos meg løp PiaMia så det "jomet" i tak og vegger for en uke siden…Men min sony trodde bare det endelig var mulig å få leke med PiaMias hale hihi.. Sony bestod ikke denne gang…

Krysser fingrene for deg Attacks, da jeg vet hvor du gleder deg til disse små skal komme….og har ungdommen prøvd, gir det vel mersmak tenker jeg :)))

SacredSouls
0

Oj så spennende. Håper det har skjedd noe og at han har fått det til.

hehe jeg husker godt hvordan vi tilbrakte bryllupsdagen vår i fjor sommer.. Det var på knærne på gulvet for å se om Jöback traff rett Skrattande

#2 Sony gutten har nok ikke hastverk med å bli voksen han.Glad Krysser fingrene for at det går bedre neste gang hun løper.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Tror neppe det skjer noe denne gangen. Den frustrerte damen skriker og skråler,men han gadd ikke mer. Syns det er mye koseligere å løpe med kattungene. Men det er merkelig også da. Han markerer jo,og er stress prater. Men har dere opplevd hannkatt tiss som er helt luktfritt? Bare pga det,så tror ikke jeg han er rede enda.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Canoodles
0

Han kan ju tillhöra den lite blyga sorten som vill ha tjejen för sig själv i ett eget rum. Kan ju vara något att prova.

Förresten, en liten översättning!! Rumpetroll=grodyngel!!!!

Attacks
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Faustino er den typen som en ikke kan stenge noen dører for,da gråter han til nesten hjerte brister. Men han er en going for det.Ligger et bilde av av i fotoalbummet mitt nå.

Her er et bilde fra hans første akt scene Fot i munnnen Rygg massør har han tenkt å  bli..hehe.

Celia
0

#6 - ser ut som en bra början. Alla med barn vet väl så eländigt det kan bli (speciellt om de helt plötsligt står i dörren) Flört *tidig sexualupplysning för den lilla bakom grinden* Skrattande

Canoodles
0

Han verkar ju vara på rätt väg!!!

SacredSouls
0

Skrattande ja det var ikke såå langt unna det der.

Nei,jeg kan ikke si at jeg har opplevd hannkatt tiss som ikke lukter.. det var ingen tvil den dagen Jöback var blitt fertil. Tassen er jo bare litt over 6 mnd og der er det ingenting enda.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

flis
0

Övning ger färdighet.Skrattande

[hakkapelitta]
0

Nietzsche föredrog att försöka para honan när hon sov. Han var litet blyg Förvånad

Canoodles
0

#11 Skrattande Men Nietzsche då!!!!!

Attacks
0

Den som sover…..synder ei Oskyldig

Himmeltinden
0

Skrattande