Farvel manndom
I morgen kl 11 forsvinner vår kjære Jöback sine stener.
Oj, som jeg gruer meg… men vi har ikke så mye annet valg. Alle skal jo trives sammen og i det siste har det vært mye slossing mellom Jöback og vår kastrat Sofus. Snart blir jo sønnen til Jöback fertil også og planen hele tiden har vært å kastrere han før det skjer.
En ode til Jöbacks manndom :
Dine stener har gitt liv,det er ingen tvil. Nå er det slutt og du blir nok litt stutt. Uten stener så store som fjell,blir nok du og Sofus venner vel.Kl 11 fjernes de attraktive stener,uansett hva eventuelle hunnkatter mener.
Farvel kuler …..velkommen skinnfiller.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Stackars Jöback…. Tyckte det var jättetrist när Gurkan blev kastrerad men det var ju faktiskt för hans eget bästa men det är ju lite svårt att förklara.
Väldigt vackert ode till stenarna!!!

Åhh, lite sorgligt är det ju när det väl ska ske, även om det är ett noga övervägt beslut. De är ju så fina, bollarna… Line, har du tagit ordentligt med bilder av dem, som minne? 
Stort lycka till Jöback! Så får du säkert något extra gott efteråt. Puss!
hehe ja det er vemodig. Nesten sånn at man skulle tatt nærbilde og rammet det inn på veggen
Men det har jeg ikke gjort altså.
Han er verdens goeste gutt så vi gleder oss veldig til han blir litt roligere også. Jeg tror han kommer til å stortrives som kastrat og ikke må jage etter villige damer hele tiden.

Lykke til imorgen, Jöback!
Enig med deg Line at det viktigste er at de skal trives :)
Du får gi han en klem fra meg :)

När du har skrivet så fint, så förlåter han dig säkert
Lycka till imorgon!
#4 og #5
Tusen takk.
Ja det aller viktigste er jo at alle skal trives sammen. Sånn egoistisk sett så skulle jeg jo så gjerne ha hatt ett par kull til på Jöback.Men det hadde jo blitt veldig lenge til og jeg ser med skrekk og gru hvordan det hadde vært når Lizzie ikke var drektig (hun lar seg parre uansett løp elller ei) Det hadde blitt veldig mye stress for alle parter. Så det er nok det beste det her, selvom det er synd å kastrere vår flotte hannkatt såpass tidlig.
Det är nog bättre när det är lungt och skönt hemma ! Inte kul att inte få någon ro, och jag tror nog att katterna kommer må bättre :)

Stackars Jöback! Så fin han är! Jättekul namn också :)!

Nu förmodar jag att 'nötterna är knäckta'?! ;)
Hoppas att allt gick bra och att han snart är på stadiga ben igen :)

Håper alt gikk greit med Jøback stakkar,men du har nå sønnen som du skal bruke i avl og som helt sikkert kommer til å gi noen helt nydelige kattunger,så lykke til.
Ja nå har de reist til de evige jaktmarker.
Alt gikk veldig fint. Han sjangler litt enda og kastet nettopp opp.Men virker i fin form fordet. Ser en smule deprimert ut men det er nok bare narkosen
Det skjer så mye når nettet mitt bøller. Er hos mamma å får sugd til meg litt nett trang. Bedre med en lykkelig kastrat enn en kranglete fertil don juan tross alt. Velkommen i tantenes rekker 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Så trist. Å han som er så fin da!
Stakkar liten guttelutt…men han blir vel den kosegutten når han kommer seg igjen.. Ingenting er som en kosebamse av en kastrat…