Ooh spännande! Grattis!
Grattis!
Grattis! Hoppas det går fortsatt bra.
Grattis!
/Elisa
Vad roligt, gratulerar!
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
#4 Grattis till de 5! Är du verkligen säker på att alla är långhår?
Skulle ju vara fullträff i så fall.
Tack. Det finns en som är ljusare den ser mer korthårig ut får se tiden an
Grattis!!
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus
#8 Ja det är ju 50 % chans för långhår per unge, så rent statisktiskt så blir det 50 % långhår och 50 % korthår i en sådan kull. Sedan så kan det givetvis bli att alla blir långhåriga eller alla korthåriga, men möjligheterna är ju lika stora för båda hårlagen. Oftast är det inte pälslängden som avgör utan kvaliteten på pälsen, de korthåriga ser med rufsiga ut och de långhåriga brukar ha slätare päls, vilken mest syns på huvudet/nacken.
#10 oki ska kolla mer i morgon. Vill att hon ska knyta band till de små
#10 Ja hårlaget är ju absolut ingen brådska att få reda på. Det får du reda på tids nog. 

Stort grattis! Har haft kattungeköpare här hela kvällen, ringer snart!
Grattis till bebbarna och så spännande lång eller korthår…väntar på att få se dem här på SiF när allt lugnat ner sig

Grattis
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Grattis :) 6 st bebbar fick jag:)
#16. Grattis. Doris födde 6st men en va döfödd.
grattis, tråkigt med den som inte överlevde, men 5 st blir nog alldeles lagom för henne att ta hand om i sin första kull :-)
#18. Tack. Hon har fullt upp. Ungen hade ej gått att rädda den va liten med tarmarna utanför
Grattis än en gång!
Vägde dom nu. 104g, 106g, 89g, 104g, och 115g
Det var bra vikt! :-)

Ett JÄTTEGRATTIS till Noahs och Doris kull från oss på S*Merlions
Följ våra fyrbenta vänner på www.merlions.se
Tack Ulrika på S*Merlions o alla ni andra. Doris är en underbar mamma. Bilder kommet senare då min dator har rasat men på FB kommer bilder där jag har lättare att sätta ut med min mobil.