Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 794 ggr
SacredSouls
0

tre hele uker

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I morgen er Josefine /(N)Purplehaze Dark Deeds 6 uker på vei så hun har enda 3 uker igjen å gå..  Jeg synes magen hennes er så stor alleredeFörvånad

Jeg har begynt å finne frem seng etc.Hehe (litt tidlig kanskje) og tiden går sååå sakte.

Her kommer iallefall bilde av snuppa fra i dag.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

RarozSia
0

Spennende Glad

Ser ut som det blir 7 kattebebiser der ja Skrattande

Raymond

www.rarozsia.com

SacredSouls
0

1# haha å huff, håper ikke det er så mange.

4 eller 5 er veldig passe synes jegGlad

aijmer
0

Spännande Glad

Min brunmaskade hona ska ha kattungar ungefär samtidigtGlad

Fjonkan
0

Åhhh vilken fin mage!Skrattande

Himmeltinden
0

Så spennende dette blir Glad fin, fin mage…

MijmuPix
0

Å vilken fin mage!!!! Skrattande Jag kommer att följa utvecklingen för den där damens mage med stort intresse…!!

Celia
0

4 eller 5?!?!?!? Tror du på Tomten också? Flört Där måste vara fler i den magen! Den ena sidan ser tjockare ut, så jag säger precis som Raymond - 7 st blir det Räcka ut tungan

Canoodles
0

Vilken fin mage!!! Jag hoppas att du och Josefine får lagom många bebisar!!!

SacredSouls
0

Takk.Ja dette blir spennende. Jeg gleder meg som en unge .Jeg får ta bilde når det bare er en uke igjen så får vi se da. Det er jo ikke sikkert hun vokser så mye merSkrattande

#3 Så gøy, lykke til.

#7 Julenissen ja,han bor jo på Nordpolen og gir meg pakker hvert årRäcka ut tungan

PollyBoffin
0

Vilken magge! Det är så kul att man kan följa alla era kullar här ute (ni som lägger upp dem alltså)! Fast inte bra om man ska försöka undvika att skaffa fler katter!Skrattande Pussa på magen från mig!

Celia
0

#9 - *asg* Skrattande

När jag tänker efter så kan det faktiskt vara 5 också, på bild blir allt rundare pga optiken. Oavsett så ska det bli spännande med ännu en kull här och vi skickar massor av lycka till-pussar till hennes mage Glad

Juliette-
0

Vilken fin mage håller tummarna för er

Nizeli
0

Ååååhhh for en herlig mage,det blir jo kjempe spennende å se hvor mange som gjemmer seg inni der.Lykke til,gleder meg allerede til bilder av de små.Glad

flis
0

Åh,så fin hon är. Vilka färger förväntar du dej?

SacredSouls
0

Takk for lykkeønskningerGlad 

#14 Jeg holder en knapp på at det kommer mye rødt som forrige gang.

men ellers så kan det bli creme,brun og blå Kyss

[viciousy]
0

Skrattandeså spännande

Attacks
0

7 hannkatter og Line klarer ikke å se forskjell,fordi alle blir like pene Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Celia
0

SkrattandeSkrattande

SacredSouls
0

#17 MorroklumpenSkrattande Nei her satser vi på noen få røde gutter og resten jenter takk.