Siameshane omplaceras/säljes
S*Mockfjärdingens Kalashnikov Kid, SIA n, är en kastrerad buse på snart ett år. Han letar nu efter ett nytt, livslångt hem där han kan få busa med pigga siameser eller orientaler..
Han är en stor, glad, kelen och väldigt social kille som bor ihop med ett par till åren kommna Ragdolldamer samt en lite äldre siamesdam. Men då han har en mycket högre energinivå än damerna så har nu siamesen blivit så stressad att hon får magkatarr och stressblåsa av alla hans brottningsinviter, smyg bakom hörn och vilda galopper genom huset. Och att han sedan fräckt paxar alla människo-knän i soffan - det är bara för mycket.
Han behöver någon mer jämnårig att leka med och han verkar bli allt mer ensam, samt att de andra damerna vill verkligen inte veta av honom….
Att skaffa en till kattunge vill inte ägarna då de fått gråa hår redan..
"Alvar" är alltså en helt vanlig härlig frisk siames, som behöver få uppmärksamhet, kärlek och en massa kul! Gärna tillsammans med en eller ett par pigga och roliga kompisar av samma kaliber.
För fler bilder och mer info kontakta mig, så vidarebefodrar jag till hans ägare.
Han bor nu i Kungälv.
/Anna
Åh, vad fin har var. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Vacker kille
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
verkligen

Ser så oskyldig ut. "Ja som e så lugn å snäll…"
Hoppas han får ett nytt hem m lekfulla kompisar.
Jag vet nog en tjej som skullle vara intreserad.Hon ringde mig ang en kattunge men han är såld. Jag ska ringa henne om han nu är kvar.Men han blir nog ensamkatt.Han är ju så söt.Skulle nästan vilja åka och hämta han själv.
Nydelig gutt 

Vilken söt kille <3

Javisst är han fin! Han har en underbar personlighet, fina kontraster, underbar haka och ett mycket fint huvud. Så om man är utställningsintresserad så är han ett kap.. Och som sällskapskisse är han som gjord!!!!
Men.. #5.. jag tror inte han passar som ensamkatt… han är alldelens för sällskaplig och kelen för att vara ensam största delen av dagen.. Han blir odräglig! Han behöver få busa och ligga sked med någon…
Han är utställd en gång som kattunge och var då nominerad.
Ska se om jag har fler bilder… Här är en som kattunge!

åh han ser jättemysig ut :) Vilken fin kille!
Jätte jätte fin katt. Att han har spring i benen är ju ett friskhetstecken.
Vilken fin haka, säger jag som är galen i sådana…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Det låter precis som en sån kompis som Harriet behöver!.. Räseroriental på 2,5 år.
Med vänliga hälsningar Lisa
Vilken skönhet! Hoppas du hittar nåt bra hem!

Tack så mycket! Han har nu hittat ett kanonhem i Norge och är en lycklig kille som får busa så mycket han vill :)