Top cat utstilling
Nå er min mann på vei til Stockholm til Top cat sin utstilling med Odd-job,og jeg kunne ikke være med for jeg ble opperert i går,synes dette var kjempe trist siden jeg aldri har vært på utstilling i Sverige.
Er der noen andre her fra forumet som skal dit?
Å så trist at du ikke kunne være med
Håper det bare var en liten operasjon og ingenting alvorlig.
Du får kose deg hjemme med de små pusene.God bedring og lykke til med Odd-job.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Det var et leddbånd i armen som var revet av som er fixet nå,så jeg sitter med gips til over albuen og lever på smertestillende,festelig helg he he.
Stor koser meg med de små gjør jeg selvfølgelig,de er så skjønne,men hadde jo vært kjekt å fått vær me til Sverige da,men men får ta det igjen en annen gang,tusen takk for lykkeønskningen.
Jag är på hotellet mitt emot mässan redan, skall bara ställa imorgon. Tråkigt att du inte kunde åka, men det kommer fler utställningar.
Krya på dig
Mvh Biames

#3 Lykke til i morgen.

#0/#2 - usch vad trist med armen och att du inte kunde besöka Stockholm :( Massor av krya-på-dig-hälsningar och givetvis stort LYCKA TILL åt Odd-Job i helgen *håller tummarna*

Odd-job ble IC i dag,er kjempe fornøyd,håper han får cert i morgen også.

GRATTIS :)

Stort Grattis!
Gratulerer så masse
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Odd-job fikk certe sitt på søndag og,så nå er vi strålende fornøyde.
På søndagen hadde der blitt ganske kaotisk på utstillingen,for dommeren mente han var caramel,så mannen min måtte springe fra dommere til dommer og inn og ut av hallen med 4-5 dommere på slep for å se på fargen i sollys,men tilslutt etter 50 min fikk de beskjed om å dømme ham for det han står registrert som, lillatabby.Synes nå det er litt rart at Fife ikke godkjenner caramell,for der er visst en del av dem,men uansett så var det deilig å få hjem den gode CARAMEL gutten min, hehe.

#10 Vilken tur att han fick sitt cert till slut. Jag tycker färgnyansen kan skilja sig något mellan tabbymaskatt och solidmaskat på både choklad och lila. Det måste vara en fin avvägning vad gäller lila eller karamell på lilatabbymaskat. Fife kanske får ändra sin inställning att karamell inte finns när domarna börjar reagera.