Siames iFokus

Siames

Etikett: kattungeprat
Läst 483 ggr
Attacks
0

Susie sin første stund i nytt hjem

I dag reiste begge orientaler kattungene mine. Susie vil jeg alltid ha superkontakt med uansett,via eieren.Og så lik hun er sin mamma, *Sandvretens Decibell.Tryggheten selv. Hun sprette rundt og koser seg fra første stund i nytt hjem.2 stk muggene katter,og 1 nysgjerrig blir hun møtt med. Purrer og maler og sjarmerer.Merker ikke hun er på nytt sted,alt er bare morro. Sånne tilbakemelinger er morro å få Skrattande Men jeg har ikke lært henne opp til å gnage på manne tær,men hun er ikke vandt med mannetær heller da…hihi.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Canoodles
0

Har hon flyttat nu den lilla snorpan! Visst är det härligt när man får sådana positiva rapporter!! Man blir varm i hela hjärtat

SacredSouls
0

Å så gøy at flyttingen gikk så bra. Nå venter vi på bilder og rapport Heidi.Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Canoodles
0

Heidi har blivit med paddelur!!!!

Himmeltinden
0

Gleder meg til bilder fra Heidi…tenk nå er hun eiet  av en padde hun også…Skrattande

Attacks
0

Kanskje dem ligger i sengen å snorker enda,begge to etter en lang kjøretur.Men Susie kjente igjen lyden av hvordan kjøleskap døren blir åpnet,så den lyden er ganske lik overalt Cool

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

HeidiK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Susie har det bare superflott hun. Hun har ligget i min og Hans sin seng inatt og storkost seg. Hun maler og maler og sov oppå oss, imellom oss og på putene Kyss

Hun er supersosial og utrolig leken og kjælen og rett og slett en kjempeglad kattefrøken.

Paddenykker ser vi ingenting til fra småfrøkna.Räcka ut tungan

SacredSouls
0

Der er jo lille padde snuppa i sitt nye hjemGlad

Så koselig at hun er så trygg og at det går bra. Gratulerer med ny pus Heidi.

Hva sier de andre pusene om nykomlingen?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Canoodles
0

Härligt med positiva rapporter!!!