Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1474 ggr
yve2
0

Han är inte som andra......

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min katt är inte som andra!

Städar han inte efter andra katter ( http://siames.ifokus.se/discussions/4de2bd80d4ebea5dde00410b-stadande-katt#participating-4 ) , så hjälper han mina döttrar att städar sina rum.

Han brukar hämta disktrasan när de städar sina rum, ha åsikter om hur de städar sina lådor – äldsta dottern får inte blanda sina t-shirtar med långärmade tröjor då hoppar han ner i lådan och plockar ut de långärmade tröjorna.

I helgen på utställningen köpte jag denna leksak/aktivering sak – han studerade sina kattkompisar länge sedan så gick han dit och pillade lite i hålen. Sen så ställde han sig så här och åt istället

It's a cat's world… adjust! :)

yve2
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

It's a cat's world… adjust! :)

Rokkur
0

Hihi, vilken rolig herre ni verkar ha!Skrattande helt underbart med städhjälp, mina hjälper hellre till med att stöka ner ;)

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Zakira
0

haha man får inte vara dum ;)

kalindas
0

Fin kille!

/Elisa

Liljekatten
0

Haha, precis så gjorde Sigge när jag provade matlaburinten här hemma för första gången. Skrattande De är smarta våra katter! Ett tips: Jag klippte till ett lock från en glassburk (2l) och la över. Funkar perfekt.

Spotless
0

Han verkar vara en klok grabb. Glad Mamma köpte en likadan matlaburint till sina, de valde att välta den för att få ut maten. Tungan ute Varför pilla ut en kula i taget när man kan få ut alla över golvet i ett svep liksom? Skrattande