Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 996 ggr
Juliette-
0

Jag erkänna väl...

Jag har ju nu under en tid letat OSH ja de vet väl de flesta här inne. Ganska tidigt fann jag en kille som fick mig blixtkär. Dock var han ju bokad så de var ju inget att hänga upp sig på. Inte heller skulle jag ju ha en hane? 

Tider gick och uppfödare efter uppfödare söktes igenom om och om igen.. Helt plötsligt var han till salu? Trodde inte de var sant är de nått fel på honom?

De var inget fel på killen utan de var en tant som hade varit lite ivrig och glömt fråga gubben till min stora lycka. Fast hane? Ska jag verkligen ha en hane? I den färgen? Inte änns solid var han.. ja de var många ”fel” på killen men han var så RÄTT!

Efter mycket prat med en underbar uppfödare bestämd jag med (efter lite kämpade att mina egna små med skulle finna hem) så nu äntligen är han bokad igen och jag lovar han kommer inte bli avbokad.

Nu längtar jag till 18/5 då jag skall hämta min Canoodles Mojo OSH d24

Så ja Celia du har haft rätt länga fast du inte sagt de rakt ut
Nu är i alla fall lillkillen frisk och hinner nog äta upp sig bra innan de är dags att flytta..

(Snor en bild Oskyldig)

mojo62.jpg

[viciousy]
0

GladVad roligt. Väntar med spänning på bilder

Attacks
0

Nei,så morro Skrattande

Han har vi vel ikke blitt sånn kjent med på et norsk forum,som hans skjønne søster som skal bli norsk etterhvert. Han er nydelig,gratulerer så masse!!!!

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

[viciousy]
0

Det var visst en bildGenerad

Juliette-
0

#3 haha nej jag la dit en efter ditt inlägg Flört

HeidiK
0

Gratulerer!

Mojo har vært min favoritt lenge! Han er nydelig Kyss

ossilian
0

Jag har med intresse följt tråden om ditt osh-letande och måste ju nu premiärskriva i detta forum:)

Grattis till en underbar kille! Jag ringde Canoodles för några veckor sen efter att ha sett att denna ljuvliga kille åter var till salu (trots att jag ju inte letade hane) Vi hade ett riktigt roligt samtal, men det slutade ändå med att jag inte bokade honom. Men jag var så sugen! Förstår att du inte kunde motstå:)

MalinL
0

Vad roligt, grattis!

[viciousy]
0

#4   - Vad braFlört då är jag inte blind

Denna kommentar har tagits bort.
twistnshout
0

Gratulerar till ny kisse! Glad
Jag förstår att du blev förtjust i honom, en riktig goding.

Celia
0

Skrattande

Anna77
0

Åhh vilken sötnos!!!

Liljekatten
0

Grattis till en underbart söt liten kille!

none

Juliette-
0

#6 Jag konstatera nått lite roligt ikväll.. Jag har ju länge varit sugen på OSH men de var en speciell tjej som fick mig att känna JAG MÅSTE HA.. Hon var blå och du äger henne ;)
Jag prata med hennes uppfödare 1dag innan du hörde av dig men eftersom jag inte riktigt insåg jag bara måste ha en OSH då så snodde du henne ifrån mig dagen efter innan jag hann säga jag ville ha na mutter haha.. Vi har lite samma smak på OSH tror jag.. Flört

Canoodles
0

Det är ett under att du lyckades hålla tyst så länge som du gjorde!! Du kommer att få en väldigt mysig kille som jag tror att du kommer att trivas med!

Juliette-
0

#15 haha ja de är inte lätt att hålla tyst när munnen går hela tiden.. fast jag boka ju inte honom för än igår och jag tycker de kanske skulle göras först Skrattande
Ja jag tvivlar inte en stund "Benig" och jag kommer trivas ihop och alla fläsliga skogisar haha (ja dom kommer ju se ut som de) Flört han är så fin min lilla morot

ossilian
0

#14 - vi har helt enkelt bra smak du och jag:) Var ska du ställa ut honom?

Juliette-
0

#17 Uppsala i juni.. hörde du skulle iväg nu i maj.. synd vi bor så långt ifrån varandra skulle vara roligt att se din vackra blåing hon är och förblir speciell i mitt hjärta..

PollyBoffin
0

Jag sällar mig till er bra smak, hade jag haft råd hade jag också varit intresserad av honom!Flört Han är toppenfin Juliette, du har bra smak när det gäller OSH!Skrattande Älskar röda katter…

ossilian
0

#18 - Electra är verkligen en superkatt! Förutom att hon är vacker som bara den är hon dessutom så mysig i sättet. Helt trygg och orädd, det märks verkligen att hon fått en kanonstart i livet hos Angelica.

Vi får väl se till att vi hamnar på samma utställning nån gång. Inte helt omöjligt då jag är en del i Sthlm:)

SacredSouls
0

Glad Gratulerer så masse. Jeg elsker rødt og han er jo bare supernydelig han lille der.

Grattis igjen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Juliette-
0

Tack alla.. ja jag har alltid gillar röda katter dock hade jag väl inte i mitt huvud tänkt min blivande OSH skulle bli röd men så blev de han är så fin min lilla morot..

#20 härligt hon är så trevlig med.. jaha ni åker till sthlm vi kanske kan planera in nått samma skulle så gärna se Electra

kalindas
0

Grattis till lillkillen!

/Elisa

[viciousy]
0

Ja GrattisSkrattande !!!!!

Biames
0

Honom har jag också spanat på men ville ha en bicolorhane men det blev en blåspottad hona istället och hanen får komma senare.

Lycka till med den lille.

Mvh Biames