Siames iFokus

Siames

Etikett: omplacering
Läst 1579 ggr
[figgelina64]
0

Maxen har fått ett nytt hem...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har Maxens nya matte och husse varit och pratat med honom och ömsesidig kärlek uppstod och Maxen hade nog velat föja med redan ikväll, men får snällt vänta till fredag nästa vecka.

han kommer få bo tillsammans med en Siakille i Göteborg och det känns bara så underbart skönt då jag känner att han kommer få ett fantastiskt fint liv med mycke kärlek, bus, uppmärksamhet och kel<3<3

och jag får en hel vecka att säga hejdå till min kära vän:-)

bambiiii
0

å så skönt :) ;)

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Casanova
0

Vad bra. han kommer säkert att trivas i sitt nya hem. Han är också en väldigt snygg katt.

[figgelina64]
0

<tack #1 och #2

Ja, det klickade direkt mellan dem och så skönt när man har samma tankar och funderingar kring kattägarskapet och kunniga inom kat 4 var dem oxå kan inte finna bättre hem till honom<3<3

em_br
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, hade bara hjärtat fått bestämma så hade han fått följa med hem på en gång =)

Det känns verkligen helrätt, Max är en helt fantastisk liten katt och jag tror verkligen att han och Grå har potential att bli ett riktigt radarpar. Här kommer han få massor av kärlek, uppmärksamhet och en härlig kattkompis.

Dessutom kommer de vara vansinnigt snygga tillsammans =)

[figgelina64]
0

Men, vilken snygging han får till "radarkompis" och tillika familj

och Emelie jag är så lycklig och glad att träffat på både dig och din sambo och Maxen kan inte få det bättre<3

Vi ses på fredag:-))

Kram Lisa