Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 1091 ggr
[viciousy]
0

Havanna

Har ni bilder på "Havanna" Orientaler ? VisaSkrattande                            Skriv kattens namn och ålder !!

Canoodles
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en havannakille! S*Canoodle's Fats Domino på bilden är han 4 månader, men är idag en stor killle.

flis
0

Vilken snygging.

Canoodles
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en liten havannatjej S*Canoodle's Ella Fitzgerald på bilden 2 veckor, hon är syster till Fats Domino

[viciousy]
0

#1, #3Kyss

PollyBoffin
0

Nu kanske jag är helt ute och cyklar (inte helt omöjligt, händer minst en gång/dag) men har Havanna räknats som egen ras ngn gång? Eller har jag drömt ihop saker igen…Skrattande

Juliette-
0

#5 Nej Havanna är bara en färg.. å till råge på allt den mest fantastiska färg av alla orientalfärger tror jag Skrattande

Canoodles
0

Den har faktiskt räknats som en egen ras och jag undrar om inte något amerikanskt förbund fortfarande gör det.

Juliette-
0

#7 Haha jag ska sluta uttala mig på detta forum de är bara konstatera jag kan ingenting hahahaha.. hädanefter skall jag hålla mig till skogkatt iFokus för dom kan jag nått om Skrattande

PollyBoffin
0

#7 Då var jag inte helt ute och cyklade då!Skrattande Tänk vad mycket konstigt hjärnan lägger på minnet…

#8Fortsätt yttra dig dig du bara, det känns bara bra att det finns fler här ute som inte är så jättehaj på kat.IV rasernaSkrattande!

Celia
0

#9 - nej du cyklade inte :) Det är precis som #7 säger - och det stämmer även att något förbund registerar den som en egen ras.