Underbara Ellen ♥
Jag var ju på utställning i helgen i Varberg och där fanns Kicki från Onsala foto. Passade på att ta några kort på min Ellen. Jag tycker de blev kanonfina!
Hon heter SE*Sunna Souls Selene till fint och är lilasköldpaddsmaskad. Hennes pappa är Lejonhjärtas Rackham den Röde och mamma är Tetra Felines Dalwhinnie.
Mycket fina bilder på en fin katt 

Fina bilder! Hennes fina ljusa färger kommer fram på den mörka bakgrunden.
Tack! Ja, det passar med mörk bakgrund till henne, men tyvärr kommer inte hennes blå ögon till sin rätt. Hon har lite mer klarblå ögon än man ser här. 
Jättefin! 
Är mer och mer osäker på om det är blixten och inte bakgrunden som orsakar ögonfärgen. Kom på att jag har en bild på Spidde, som ger han konstig ögonfärg för att blixten slår fel…
OT igen. Har en sådana dag idag…
/Elisa
Hon är såååååå tjusig!!! :D
Flotte bilder av Ellen 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Underbart att vi har Kicki å Onsala Foto på våra utställningar!! Superfina bilder.
Väldigt väldigt fina! Vad vacker hon är. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Åh vilken prinsessa!! <3
Fina kort!!!

Vacker kattfröken
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Tjusig! 
Vilken fin fotomodell 
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Åhhhh Fina Ellen! va roligt att se nya bilder på henne. "Min" lilla tös blitt stor hihi 

Måste säga att ja tycker hon ser lik ut sin mormor här på första bilden :) lånar en bild av SiMYKeth galleri på mormorn (hoppas det går bra)
SiMyKeth Golden Sun Of Okonorway
Hon är jättevacker! 
Så nydelig
Jeg synes hun ligner så på pappan sin.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
så jättefin och söt
Hon är verkligen en prinsessa! Visst har hon drag av mormor, men annars håller jag med Line. Hon är sååå lik sin pappa nu. Jag tyckte inte det alls när hon var yngre, men nu är det ofta jag tar fel på dem när det är lite halvskumt. De har samma huvud- och öronform och är det skumt så man inte ser färgen så är det lätt att ta fel. Ska kanske tillägga att jag har ett synfel… 
Så vacker! 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jag satt och tänkte häromdagen att jag skulle tjata lite på dig Lotta för jag ville så gärna se lite bilder på Ellen. Hon har VERKLIGEN blivit en PANGbrud!!!! gud så fin hon är!

Nämen se där de e lika varann hihi <3 sååå fin far o dotter!

Jättefina bilder! 
Vilken stilig tjej! Otroligt fin!
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Så vacker tös 
Vilken fining 
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Vackra Ellen
Jösses vad lik hon är sin far!
Han är för övrigt också en riktig snygging! 
Tack! 

Väldigt lik pappa på korten!
Ja utrolig like hverandre.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus