Siames iFokus

Siames

Etikettavelshane
Läst 1891 ggr
Wilycats
0

Avelshanar i norra Sverige?

Det verkar vara ganska dåligt med hanar i norr, men vet nån om det finns några fertila hanar i norrbotten?

Jag och en uppfödarkompis (båda från Finland) undrar då det blir mycket lättare att göra samarbete och åka över gränsen efter årsskiftet då det blir ändring på införselreglerna.

Så hojta gärna till om ni känner till nån! Glad

[lisme]
0

Hans Söderqvist S*Sweet Sweede`s i Luleå har en cremefarget gutt (S*Tammee`s Never Ending Love) men jeg vet ikke om han blir lånt ut. Vi har en brunmasket siamesergutt som vi kunne lånt ut, men han fikk Suprelorinchip i høst og er kastrat i 1 år framover - tror vi Flört Det er vanskelig å beregne fordi det varierer fra katt til katt hvor lenge chipen er effektiv

SunnaLiv
0

Tror det finns en uppe i Umeå S* Scotixus  ,en chokladtabby kille SE*Sunna Souls Helios som är väldans fin Glad

Mailade kvinnan och dubbelkollade me henne om det fortfarande va tänkt att de skulle ha han i avel,väntar på svar.

[lisme]
0

#2 Har du bilde av han?

SunnaLiv
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 det är Sunna Souls Selene´s ~ Ellens bror från min uppfödning

efter Rackham Den Röde och Tetrafelines Dalwhinnie

har fått en bild på han från den nya ägaren(dock e han nog här ca 6-7 månader) idag e han 10månader(om ja inte räknat fel)

hannele44
0

Hur är det på Er sida-någon fin herre där ?

hannele44
0

Snygg siames btw

Wilycats
0

lisme, tack för tipset! Glad

Sunnaliv, vilken snygg pojk! Synd att Umeå är så pass långt från Uleåborg, det blir väl över 500km..

hannele44, FI*Feanorian har en ursnygg OSH d 24 fertil än så länge iaf, men jag är inte säker på om hans "danskort" är redan full. (eller hur man nu säger, min svenska är lite konstig Skrattande)

Bild på honom hittar du här : feanorian.kapsi.fi/fi/ukko.html

[nollottan]
0

ursäkta OT men #4 Gabby, OMG vad snygg han har blivit lilla korven!!! :-)

hannele44
0

Danskort låter alladeles utmärkt  Skrattande

Ska titta på Fenorian hanen