Skrikande/rastlös/ledsen katt?
Jag undrar vad som står på med min lilla Sookie…Visst är hon pratig i vanliga fall,men detta har eskalerat till något mer extremt.Till den grad jag undrar om något är på tok hos henne 
Hennes ungar flyttade ju nån vecka sedan, och sedans dess har hon skrikit mer o mer,heeela nätterna.Vet inte om hon som letar efter dem?
Hon är satt på p-piller som ja tycker borde verka?Ska jag kanske ge oftare till henne?Men hon visar inga direkta löpbeteenden,mer än detta skrikande och vad som verkar,letande?
Nåt e hon inte tillfreds med och det blir ju väldans stressande,både för henne, hennes mamma Micha o mig.
På dagarna är hon mest tillfreds,när vi är uppe,men det är nätterna som är värst.Får ju ingen sömn….
Leker med henne och försöker stimulera henne om dagarna,men det spelar ingen roll,utan när kvällen kommer så börjar hon.
Nån som känner igen detta? kanske någon som har något tips på vad man kan göra?
Blir ju orolig att något inte är bra hos henne,att hon är ledsen,saknar något?
Och har inte sett detta hos henne innan,visst att hon e pratig men inte i denna grad,nu e det skrikande hela nätterna.
Hon saknar nog sina bebisar…
Du skulle kunna testa med Zylkene och se om det dämpar hennes stress något.
/Elisa
Ja, det är nog bebbarna eftersom det kom i samband med det och kanske flyttade alla samtidigt?
Tänk så tomt och vilken oro om ens barn plötsligt bara var borta
Det går över

1# jo ja tänkte det kunde vara det,då hon in i det längsta diade dem mer än gärna och va riktigt pysslig me dem. Med Micha(hennes mor) va det helt annorlunda,hon tyckte det va skönt när hennes ungar for.
Ska prova det!Tack kalindas
2# de flyttade samtidigt + att några dagar innan så skedde en hemsk olycka med en utav dem,som fick somna in,så stämningen va inte så rolig här hemma
Blir så ledsen att inte kunna göra något då hon vandrar som runt o skriker….
Oj, stackars liten, det du kan göra är att vara med henne och försöka avleda, men jag tror det ger med sig, om inte kanske hon skall bo hos ngn annat ett tag om det är möjligt så du bryter beteendet?
Lycka till!