Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1426 ggr
[figgelina64]
0

Aquilino har flyttat...

Och det känns så tomt härhemma, tänk att en enda liten kattunge som Lino kan ta så stor plats<3

Men vi kommer snart ses igen då vi skall till Ädelkattens utställning i början av december och det skal bli spännande att träffa honom igen för då kanske jag ka se hur mycket han faktiskt växer:-))))

Lycka till Emelie!!

Milamen`s
0

Det vil bestandig føles trist når man leverer fra seg sine bebiser….

men det er jo godt å vite at de kommer til hjem med masse kjærlighet

det var en stor trøst for meg når jeg leverte fra meg mine.

Klem Janne

Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no Glad

Spotless
0

Lycka till i nya hemmet Lino!

Lillatassen
0

Ska verkligen bli spännande att träffa på grabbarna Bus i december :)

[figgelina64]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, verkligen och det skall bli kul att se hur dem har växt för här hemma fick jag för mig att mina båda bebbar hade stannat i växten oh skulle bli "dvärgkatter", men man ser inte själv hur dem utvecklas när man har dem inpå sig hela tidenGladGlad

[figgelina64]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kom på att om du inte ställt ut förut är det bara att höra av dig med frågor om det både vad gäller iordningställande av katterna, bad, burskynken och dyl

//Lisa

Lillatassen
0

Tack vad snällt! Jag har burskynke och allt som behövs för utställning. Var 3 dagar ifrån att ställa ut förra året, men då bråkade Chimi (som jag skulle ställa ut) med Engla här hemma och fick en varböld på ena sidan av revbenen.. veterinärbesök och vi fick fint stanna hemma. Suck!

Så denna gången hoppas jag på att vi får komma iväg utan sådana incidenter! :) Men kan tänka mig att jag kan få frågor när jag väl står på plats i Göteborg :D

Håller med, man ser inte hur de växer när man ser de varje dag. Det är på foton när jag uppdaterat hemsidan som jag kan reagera på att OJ, de har faktiskt utvecklats och blivit större än vad de var för 2 veckor sen Glad