Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1621 ggr
tuska
2011-09-23 19:25
0

Väntans tider

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är pyntat och klart för min nya kisse, här ska vi tillbringa de första nätterna Jag, X-tra, "Pidis" och "Bumpa".   Komattan är på plats som jag beställt så inte Lilla katten bryter benen i sina bustag.  Sju dagar kvar sen får jag hämta min X-tra.

GunillaSverkersson
2011-09-23 20:37
0

Vad fint och väkomnande det ser ut, själv har jag provkört ångtvättenGlad , den är redan trasig

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

tuska
2011-09-23 20:45
0

ja men hur VI nu då ?    Du behöver ju en sån.

SacredSouls
2011-09-23 21:15
0

Glad Så fint hun får det. Skjønner godt at du gleder deg masse nå tuska.

Lille "nye" snuppa vår har bodd her en uke i dag og det er såå gøy med en liten kattunge igjen. Hun blir super bortskjemt og vi storkoser oss hele tiden.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
2011-09-23 21:59
0

Så spännande! Vad fint du har gjort. Så många mysiga liggplatser! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Attacks
2011-09-23 22:16
0

Så fint du har gjort det :-) Nå må du egentlig ha en bicolour også,siden du har sånn et fint ku teppeSkrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

tuska
2011-09-24 09:12
0

#5   Än dröjer det innan bicolour gör sitt inträdeSkrattande   Det tog många år innan jag blev begastrad av paddor och e och d  färgen.  Bicolour tittar jag bara på med naturligtvis en beundran.  Man ska aldrig säja aldrig, en vacker dag så finns det väl även en sådan katt i mitt hem

bergbackens
2011-09-25 18:35
0

Såå fint du gjort IngerGladgissar att mattan och även annat snart byter plats, X-tra är duktig på att rejsa. Hon kommer redan på torsdag.