Siames iFokus

Siames

Etikett: standard
Läst 757 ggr
HeidiK
0

OSH f24? eller kanskje ticket..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heisann :)

Jeg venter hjem en søt orientalerpadde om noen uker :)  Vi lurer litt på om hun er spotted eller ticket, men vi er temmelig sikre på spotted.

Hun er sortskilpadde spotted (mest sannsynlig)

Legger ved bilde så dere kan få vurdere selv :)

Hvis noen har bilder av OSH f24 og f25 så håper jeg virkelig dere legger ut!  Eller f25 i andre raser :)

Kan legge ut flere bilder av min jente hvis man vil se det :)

Attacks
0

Det der burde du vel kunne spørre oppdrettern din om eller? *ler*Cool Nei,altså,men sånn så Susie ut som veldig liten,nesten mønsterløs :

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=b86f78f5-6f06-49b5-92f0-e313c8ac0e9f&Filename=Ori jenta 2 2.jpg)

Men en ser jo hun er en ikke solid :

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=247e4223-a647-44f7-a868-4f15c7707335&Filename=Ori jenta 2 4.jpg)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Attacks
0

Hun har prikkete mage,men hun har nesten ikke spotter. Dem var veldige like fra starten av.hun og broren.Og ble fortalt at mange som nesten var mønsterløse som bittesmå,fikk ofte veldig bra mønster når det begynte å sprekke opp. Men har spottene gjemst seg i all padde fordelingen?

Og her er broren som har masse spotter :

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=10961ab6-39af-4d2c-aabf-a1b0b049981d&Filename=11 014.jpg)

Jeg har også lett og lett etter OSH f 25 katter,men dem er vanskelige å spore opp.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Canoodles
0

Susie ställer fortfarande till det!!! Jag tror hon är spottad och det gör jag för jag jämför henne med Doyan som ju är h24 och jag tycker att mycket är likt. Jag tror inte att spottarna blir särskilt "bra" när de sitter på en liten padda.

kalindas
0

Skulle som de ovan gissa på en spottad. Tickade katter ska inte ha några spottar alls vad jag vet.
Gissae att det är svårt att få de tydliga spottarna när katten har röda spottar blandat med svarta.
Lättare att se nyanserna på en brunspottad.

Vacker är hon iallafall!

/Elisa