Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1437 ggr
Canoodles
0

Varning för klös-ställningar...

Ringde en kompis i går kväll som storgrät i telefonen. När hon väl lugnat ner sig lite grand kom det fram att hon precis kommit hem från veterinären med en död katt. Hon hade hittat katten under en klösmöbel som vält och katten hade troligen dött omedelbart.

Se till så att ni förankrar era klösmöbler/ställningar enligt konstens alla regler så att ni slipper vara med om något så fruktansvärt tragiskt. Även små klösmöbler kan vara farliga för t ex kattungar.

Juliette-
0

Gud så hämskt.. måste verkligen hem och kolla hur illa mina sitter. Gud vad lite kan göra så stor skada.. Stackars din vän gud så fruktansvärt.

Helenaf76
0

Oh, fy så hemskt!!

Celia
0

#0 - du ska ha en kram för att du påminner om detta. Det är mycket tragiskt det som hänt din kompis och det är säkert en skräckupplevelse som alltid kommer att hänga över en ägare pga skuldkänslor.

Jag ska be husse spänna alla takförankringar direkt idag, för jag vet att de lossnar här hemma och det är länge sedan det kollades! Tusen tack för påminnelsen :)

Canoodles
0

Ja fram med mollyskruvar, konsoller och annat så att grejerna står stadigt.

[viciousy]
0

GråterFY vad hemskt….Så tragiskt!

aijmer
0

Ja, man får nog kolla sina hemma, det är väldigt tragiskt det som hänt din kompis.

twistnshout
0

Vad hemskt det som hänt din kompis katt!!