Siames iFokus

Siames

Etikettifokusinfo
Läst 370 ggr
Celia
0

Online varje dag?

Är du en av de medlemmar som är inloggade här dagligen och under mer än 5 minuter - som dessutom brinner för våra raser och är intresserad i allt från nyheter inom kattvärlden till sjukdomar och annat elände som förr eller senare drabbar oss alla?

Då kanske du kan tänka dig att bli tillfällig eller permanent Medarbetare?

Som Medarbetare behöver du inte skriva artiklar jämt och ständigt, men varje gång du har något att komma med så uppskattas det enormt :) Det handlar även om att hålla ordning här inne på sajten. Ser du att det har hängt sig för någon medlem och att två identiska inlägg ligger i rad efter varandra, så tar du bort det ena.

Skulle någon missköta sig här inne, så är det också medarbetarna som rycker in och reder upp det hela om inte värdsajten finns på plats. Man kan låsa ett inlägg för ytterligare kommentarer och/eller ta bort det helt och hållet. Det är endast ett inlägg som har tagits bort så här långt, så det händer inte ofta :)

Någon frivillig som skulle vilja testa?

[viciousy]
0

Inne här varje dag, men kanske lite ung ?Skrattande

Denna kommentar har tagits bort.
Celia
0

Nej jag tycker inte att du är för ung när det gäller det mesta som kan göras, artiklar och ta bort dubbelinlägg (som jag precis gjorde här ;)) - all tillfällig eller permanent hjälp tages tacksamt emot. Speciellt nu när twistnshouts inte har haft möjlighet att vara online så mycket. Har du något speciellt du vill skriva om så hör av dig med PM. Jag vet att PollyBoffin har visat intresse för att vara tillfällig medarb. så snart hon har material.

Just nu hade jag däremot behövt någon som är uppfödare (eller har varit), alternativt någon med mycket erfarenhet från kat.IV-raserna och som kanske åker runt på en del utställningar och ställer någon av raserna. Det kunde vara kul med någon domarintervju och/eller någon berättelse om katterna som är 'heta' i panelerna just nu och liknande :)

Medarbetare bör skriva sina artiklar i något program med stavningskontroll om man vet med sig att det ibland dyker upp slarvfel och man bör också vara påläst när det gäller funktionerna härinne. Har man gjort en hemsida tidigare, så är detta en 'piece of cake' :)

PollyBoffin
0

#3 Och tid… Varför tror alla lärare att man bara har ett ämne (deras) och att det är det viktigaste av dem alla? Jag bara undrar…

Vart ska jag få tag på material? Jag är väldigt intresserad av kat.IV-rasernas temperament, har undersökt böckerna på biblioteket och blev mäkta sur (ska lägga upp en tråd i morgon om varför) och där står det nästan uteslutande om utseendet… Har inga andra källor… Kan man gå via SVERAK?