Kan du franska?
Söker efter någon som kan hjälpa mig att tyda och översätta en bedömningssedel jag fått. Domaren som skrivit detta kunde bara franska och skrev även på franska så jag vet ingenting egentligen om vad det står.
Oerhört tacksam för hjälp! Skicka ett pm till mig så mailar jag över ett kort på bedömningssedeln.
jag pratar franska. E inte så haj på katter dock, men jag kanske kan hjälpa till ;) du kan maila mig på sara_e_k@hotmail.com så ska jag se om jag kan hjälpa dig ;)

Jättesnällt! Skickar ett mail till dig alldeles straxt
Har någon lyckats översätta din blankett Helena?
Skicka den personen till mig också..;-)
Har tre av samma domare. Det hade väl varit en sak om han skrev på franska. Men han skrv ju oläsligt också. Texten liknar mer Arabiska än text..:-(
/Elisa

Det finns nog ingen som kan tyda vad han skrivit :-)
Bara krumelurer utan riktiga bokstäver. Hmm…. Trist!! :-( Hade varit kul om man vetat vad katten fått för bedömning.
Noen ganger hadde det vært bedre å fått ting maskinskrevet ja. Har også noen bedømninger som er rene gjettekonkurransen.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Ja, varför inte maskinskrivet. En mycket bra idé, om domarna kan skriva reöatovt smabbt-
Ett färdigtryckt formulär på svenska/engelska/tyska/franska där de kan kryssa i olika alternativ är en annan idé dock ganska tråkig.