Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 581 ggr
Celia
0

Sirap

Nu är det sirap i servern… Här satt jag och skrev och allt bara försvann, inte kul när sånt händer. Vilken tur att jag skriver alla artiklar i ett dokument först :)

Hoppas att proppen snart är upplöst!

Canoodles
0

Jag "ramlade ur" i lördags kväll…. Det verkar som om det kanske behövs lite mer sprutt på servern?!

Juliette-
0

Ja de är ofta de är segt nu mera.. inte så roligt när man kanske skrivit långt och sen dör sidan.. jag gillar sidan mycket men jag hoppas de får fason på de snart

aijmer
0

Jag kom inte in som jag skulle igår, det var segt och höll på och "Tuggade" sen försvann det. Då är det inte bara för mig det är problem.!!! Bra att veta

Celia
0

Det skedde en omstart av hela servern igår och under helgen har de arbetat med att få upp lite nyheter. Detta förklarar de problem vi har upplevt :) 

Införda ändringar som man troligen inte tänker på med en gång. De större avatarerna är den ändring som märks direkt och sen uppmärksammar man det andra lite senare. Här kommer info om vad som har införts:

• Ta bort privata meddelanden. Nu kan man markera flera meddelanden i inkorgen och ta bort dom i ett svep.

• Under Min sida, Inlägg visas dubbelt så många inlägg.

• Det går att söka i forumen och artiklar. Sökningen letar bland alla inlägg du har rätt att läsa.

• Medlemmar som tagit bort sitt medlemskap syns inte i medlemslistningar och det går inte att komma åt deras gamla personliga sidor.

• Under Medlemmar så är det sjukt snabbt att lägga till/ta bort favorit genom att klicka på stjärnan. Ingen omladdning behövs.

• Lite annat småfix…

Canoodles
0

Finessen i privata meddelanden har jag upptäckt och uppskattar!!!!