Castor's tråd
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

/Elisa
Men ja. Vad glad jag vart nu. Fler bilder på finingen 
Vilka vackra katter! Och så fina bilder. Det är klart en katt ska vara med överallt! 
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Tack
Jo, särskilt Castor vill ju vara med å kolla läget i alla lägen. Åldringen Joppen har väl inte riktigt samma kontrollbehov.
Morsom bildeserie 

Oj vad fin min lilla "hasselmus" har blivit! Pussa honom från exmatte
Jajamän, det ska jag göra, bara han har tid å sitta still nån gång 

Gud vad "snäll" han är;-) jag förstår inte vad han kan komma från för hem där han blivit så "uppfostrad" hehe
Choklad pralin

/Elisa
Men så fin han blivit :-) hans halvsyster bor hemma hos mig SE*Torparkattens Catalina.

#22 jag tycker att han är förvillande lik en Geckoödla… 
Tackar. Jo, han är en stilig liten kille. Men med den fina pappan så blir det så klart väldigt fina ungar oxå
Ha, ha. Ligger mycket i det. Han är fenomenal på att klättra. Han verkar tycka att det är roligare att klättra än att hoppa. Klättrar ofta upp på stolar eller soffan t.ex. trots att han med lätthet kan hoppa upp. Han blir nog bergsbestigare när han blir stor. Castor - den första katten att bestiga Mount Everest 
#22 Fantastisk bilde!
Blank och fin päls han har! 
/Elisa

Jösses vilken pälskvalitet han verkar ha! Så himla synd med hans skelögdhet, annars hade du varit TVUNGEN att ställa ut honom ;-)
Castor och jag tackar å bugar för komplimangerna.
Idag har min lata matte äntligen hämtat den fina bädden som hon köpte åt mej. Såg allt att avin från posten kom för flera dagar sen. Så nu har jag provlegat. Matte placerade den i fönstret som är min favoritplats just nu. Så najs å ligga där å kolla in fåglar å annat som rör sej på gården.
Mjääääääääää från Castor

#22 Ha.ha underbart!!
men åh så mysigt. Bädden ser supermysig ut! :-)
Eftersom Castor inte hunnit bli kastrerad till semestern så var det aldrig tal om nån fri utevistelse på landet för hans del. Han fick istället husera på vår innätade veranda, vilket han verkar tycka räcker alldeles utmärkt. Han gör aldrig några försök att smita ut. Dessutom funkar han utmärkt som dörrvakt. När kompisen Joppen kom hemknallande å inte kunde komma in, så hojtade Castor tills nån av oss tvåbeningar kom ut å släppte in Joppen.
Här är ett par bilder på hur bra man kan ha det på en solig veranda.