SE*Qjouz A-kullen 10 veckor vilda!!!
Även denna gång fuskar jag och fotar dagen innan…ganska skönt att dem är födda på en måndag så att jag i lugn och ro utan stress kan ta söndagen till fotografering OCH att jag bara har två kattungar att jaga runt…Phu om det varit fem sex stycken:-)))
är kommer första bilden och fler finns att kika på i min blogg www.figgelina64.se eller enbart Qjou´z, finns även ngr inlagda idag på min sida "IFokus" fotoalbumet.
Först ut är min SYS n03 Variant kille SE* Qjou´z Aquilino som oxå till rätt hem är till salu…

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack snälla Nilla för hjälpen, hittade inte vart jag skulle få alla tillsammans och först ville sidan inte vara med fick gå ur och in ett par gånger…men nu ser det bra ut:-))
//Lisa, Qjou´z

/Elisa
#8 Du gör inlägg i din egen tråd och infogar en bild i varje nytt inlägg du skriver. Du får öva. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Nydelige alle sammen 
Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no 

Vilken underbart mysig liten kille han verkar vara lille Aquilino. ♥ Bilderna i #2 och #6 är hjärtknipande. Vilka fina kompisar han har som ställer upp och finns där. Hoppas att han hittar rätt hem där det finns åtminstone en kattkompis.
Fröken Arizona ser ut att vara full av upptåg.
Fin är hon också. ♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#13 Tackar
ja Arizona är en riktig Amazon och helvild:-)
Och lille Aquilino är en riktig myskille och det är inte lätt att sälja honom och att det finns mer än en katt till i hemmet är ett måste…och han får strutta omkring härhemmma tills jag funnit ett jag är nöjd med:-))

Åh. #6. Underbart. Man blir nästan tårögd:)