Aceso A-kull
Hei, tenkte jeg skulle vise frem noen bilder av kattungene jeg også 
Kattungene mellom NO*Masked Bandits April in Paris og SE*La Voix Albert er 12 uker på tirsdag.
11 uker og 4 dager på bildet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättefina!
Men är de verkligen lila? Ser ut som choklad på min skärm. 
Jättefina!
/Elisa
Så fine de har blitt.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#4 jeg har mange ganger lurt på om de er blå, men tror de er lilla nå. Begge foreldrene er blå med anlegg for lilla. Far er en Foreign white, men han er blå "under".
Så flott dem har blitt;)
Jeg har ei søster av din katt, men fra det andre kullet, NO*masked Bandits Blue Moon. Litt gøy å se hennes "slektninger"
#8 Jeg var og kikka på hjemmesiden deres, morro å se bilder av søstra til Arwen :)
#7 Ok, då kan de ju inte vara annat än blå och lila då.
Men annars hade jag varit bergsäker på att de var choklad. 
Jag fick oxå intryck liksom #4 att det är två choklad du har inte lila, men det kanske är bilden som luras, har själv lila hemma och den ser inte ut så…fast jag akn ha fel:-)
DK* Falk-Kittens Florimond (Maxen) BAL n21
Skulle ju skriva att dem är jättefina oxå<3<3
#11 Kanskje de er blå likevel.. det er ikke så lett å få fargene helt riktig på bildene, det er så dårlig med lys i leiligheten min så når jeg skal prøve å ta litt ordentlige bilder så tar jeg de rett ved vinduet når det kommer masse dagslys inn, og da blir det ganske hardt lys. Her er noen bilder jeg har tatt med andre lysforhold, på bildet til høyre ser de mye lysere ut enn de er. De bildene her er uskarpe og fæle men viser kanskje fargen bedre :) Jeg tror at hvis de er blå så skulle de hatt litt mer sort-aktig nesetupp og mer farge på kinnene nå. Og de er altså helt hvite på kroppen. På bildet til venstre ser man en pote også. Men det var et par uker siden, de er en tanke mørkere nå.
Her er bilder av Arwen når hun var 15 uker :)

jätte fina! älskar speciellt fw :) ja måste me säga det om de lila,här hemma ser de blå ut ;* de ser väldigt mörka ut för lila,men de kanske finns olika styrkor på lila.
Jag tycker inte att de ser blå ut heller, de har annorlunda utmaskning och kroppsfärg jämfört med blå.
Här är en blå unge ur en av mina kullar.
cut.jpg)
En lila

Och en choklad
cut.jpg)
#11 Maxen är inte n 21 utan c 21. 
#13 På den sista bilden ser de mer lila ut.
Skulle absolut säga att de är lila!
Superfina är de alla fyra, jag är stolt gammelgammelmormor <3
De är jättefina!
Och javisst är de lila. Färgbalans på foton kan vara lite off och ge fel intryck.
Det gjorde de bra, Arwen och Albert (jag är stolt "farmor"
). Vi är jätteglada att de fick så vackra och stora fina bebisar. 
Det var första parningen för båda två, och Arwen flög till oss med sin matte på en lördag morgon (Oslo -> Stockholm). Katterna hade drygt 30 timmar på sig för att dejta. Det tog ungefär 6 timmar tills de klurade ut hur man gör och parade för första gången. Sedan fortsatt de bara. Och 9 veckor efter det kom de fyra underbara siamesungarna till världen! Ibland har man tur. 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis till kullen! De ser jättesöta ut. 
#21 Takk :)
#20 Ja, vi har vert heldige :) Jeg er veldig fornøyd med de fine kattungene, og med Arwen som har vert så flink :)