Kattunge sökes, helst bra typad.
När det verkar som att syssar är jättesvåra att hitta, så har jag bestämt mig att se på de övriga färgerna på SIA/OSH också, alla är ju ändå fina! 
Jag vill helst att katten ska vara bra typad, av utställningskvalité. Jag vet att man inte kan lova att en kattunge blir en utställnings-stjärna, men man brukar ju se vilka som är med "lovande" än andra. 
Har kikat runt på olika uppfödares hemsidor, men jag känner mig faktiskt lite "rädd" att kontakta de flesta… Vet inte varför.. Låter kanske dumt men så är det. 
Jag kan garantera ett bra hem med mycket kel, mys, massor av leksaker, klätterträd, en kattkompis, utegård och såklart en massa kärlek!
Mvh Jonna
Vi har en fin OSH a 03 som vi tror på. En liten tjej:) Milliusgarden Godess Afrodite. Leveransklar 6 augusti. Vi byter stamnamn nu till det hemsidan heter:
www.silverbulletgarden.com tel 0706992066
Med vänlig hälsning Monica och Jimmy
Hei Jonna.
Vi har sys a, OSH a 03, OSH n 03,det er et kull OSH varianter.Fire gutter som trenger et nytt hjem til høsten.De er leverings klare etter 15 September.
Besøk gjerne våres hjemmeside 
www.milamencattery.dinstudio.no
Mvh Janne og Henning
Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no 

Vi har en kull på tre killar, varav 2 är blåa seyshellois.
På Hemsidan: www.minadrommars.se finns bilder på kullen 
Om du känner dig nervös för att kontakta en uppfödare så kanske du kan börja med att maila en :)?
Puffar för de fina kattungar från S*Småningom - Granit, Gramsci och Ginga som söker sina hem. 
bilden visar tjusige Gramsci.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har en sys pojk till salu som är 8 veckor nu. Färgen har jag inte riktigt lyckats få fastställt men skall skicka iväg test för både PRA och hans färg så jag vet säkert. Kika in på www.kuzamkuras.dinstudio.se för mer info.
Mvh
Lina
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej Jonna
Även jag har en SYS variant (vitfläckad siames) kille till salu är idag 8 veckor och en n03. Aquilino säljs i första hand som sällskap men lämpar sig givetvis även till både avel och utställning.
titta gärna in på min blogg och om du söker på mitt stamnamn Qou´z finner du A-kullen
Tips om du känner dig lite osöker när du skall kontakta uppfödare är att först söka kontakten via mejl för att när det känns lite bättre ta den även via telefon och åka och besöka uppfödaren för att se hela kullen och föräldrar till den lille och då få se hur det är i hemmamiljön så dina katter är sociala och inte rädda för människor:-)
Lycka till med ditt katungeköp
Mvh Lisa Prytz Qjou´z