Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1365 ggr
AmmiA
0

Svarta Goofyn växer som ogräs

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Nu har Goofy fyllt 4 månader (i torsdags) och idag vägde jag honom igen. Vågen landade på 2,8 tunga kg och vår lilleman börjar bli stor nu. Så stor så att han vuxit om vår sphynx Lise i storlek snart. Gullisen.

Allt går bra härhemma, hundarna och Goofy har blivit jättegoda vänner och Goofysen kurrar högt när Kanonen, herr dobermann 48 kg, sticker ner sin näsa till honom. Cool

AmmiA
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kanonen är lika snäll som han är stor…. ;)

Fielie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Härliga bilderGlad

amandahurtigh
0

#1 Man kan ju inte annat än att älska denna bild !Skrattande

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

SacredSouls
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kyss  Superfine

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Spotless
0

Goofy verkar bli en stor kille, fin är han också.

#1 Vad fräckt, sitta på hunden! Skrattande Katterna här hemma fullkomligt älskar Elsa (min dalmatinertik) men de får nöja sig med att ligga sked när det passar henne. Skrattande

Älskar färgen på Kanonen, föredrar den före de svarta. Min dalmatiner är levertecknad, jag är över lag mer svag för de brunprickiga dalmatinerna.

Milamen`s
0

Så fine bilder Skrattande

Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no Glad

AmmiA
0

Tack för fina kommentarer. Kanonen är uppväxt med vår nakenkatt så han är nog mer katt än hund ibland. Och Lise mer hund än katt så där mötas de tu Cool

# 5 Åh, dalmatiners är ju så otroligt fina. Jag har haft både svarta och bruna dobbisar genom åren, nu lever jag med två bruna, nästa gång önskar jag mig en svart  (hälsar jag hundguden).

Så roligt att ni gillar Goofy, han är en underbar liten typ.

Glad