Broddans Snake Charmer
Våran gullgris , killen som spinner bara man tar i honom är ju tyvär bärare av pra. Han kommer nog ha en date i Augusti . Om det är någon mer fri hona som vill data så hör av er till oss. Sedan kommer jag att kastrera i höst. Han väger nu ca 5 kg en stor och ståtlig kille med fin profil, men hans bästa kvalite är hans fin fina persolighet.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En bild till

En sista av dem jag tagit idag, en söt slagen hjälte med sin favoritleksak, och den enda som han verkligen leker med.
mer info www.broddans.se
Han är ju så fin :) Hade jag haft hona så hade jag inte tvekat på att låna honom :D
Han är så snygg
Synd att Penny är så nära släkt annars hade jag varit sugen på att använda honom!
Hoppas någon fri tjej vill dejta snyggingen! 
/Elisa

Ja du vet ju redan att jag vill para min Vega(bal b) med honom, hon är nu 8 månader gammal, hoppas ni kan vänta tills hon blir fertil?

#6 Vi väntar tills hon blir fertil 
Jag glömde ju säga att han är variant = långhårsbärare
Han är verkligen underbart fin!! 
#7 Jag vet att han är variant men det gör inget. Om jag haft en passande hona hade det inte gjort något dvs
Hoppas han får träffa ett par snygga tjejer innan Kastrering. Älskar hans profil 
Han er en gutt etter min smak 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Han är såå snygg!!
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Snyggaste killen i stan!
Håller tummarna för att det blir några dejter och små miniSnakes så småningom.
Jättefin!