Dårhuset....
Då har min "minsta" bebis (SE*Torparkattens Catalina) börjat löpa. Igår, fredag, klockan 9:10 kom vrålet…. Hon är nu exakt 8 månader och 8 dagar så det är väl lagom tid. Min stackars kille Ziggy som inte ska para någon utav de två tjejjerna jag har hemma, tycker jag synd om. Själva löpet tycker jag inte är så jobbigt, men att de andra två katterna ska svara VARJE gång hon vrålar det är ju hur jobbigt som hellst. Och eftersom jag jobbar natt och måste sova på dagen kan jag inte lämna de obevakade utan måste ha en dörr stäng någonstans vilket innebär skrik och vrål från båda sidorna av dörren. Helt galet inte ens öronproppar hjälper mig nu….. Tack och lov har jag bara 2 arbetsdagar kvar så jag får väl klara mig utan sömn till måndag….. Sen är det bara att hoppas att det inte blir allt för många löp till innan den planerade parningen. Godmorgon till er alla där ute och godnatt för mig :-)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ska försöka lägga in en bild…. men det funkar tydligen inte just nu så jag gör det ikväll innan jobbet istället :-)
Stackars dig…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Förstår precis! Usch… 
Har 4 nätter framför mig nu och då Blåsan äntligen födde sina ungar inatt så fick ja inte helles så mkt sömn så jag sällar mig till dig å säger Gonatt och Lycka till med sömn å jobb!!
Hm, då vet jag vad jag har att vänta mig snart….syrran Kitty har börjat visa lite tendenser åt att vara på g…….
It's a cat's world… adjust! :)
Fick precis veta av en kollega att jag har 10 veckors BETALD semester nästa år :-) :-) :-) så nu kan jag stå ut med hur lite sömn som hellst. (Bilden vill inte fortfarande…..)
Stackare! Det enda jag kan säga är hur skönt det känns att jag inte är i din sits ;)
#3 GRATTIS till knoddarna :-)

Längtar efter att få se delar av dårhuset i nästa vecka 
#8 hela dårhuset följer med :-)
Lite uppdatering av bustrollen. Catla har inte löpt på typ 80 dagar så skulle jag vara kattvakt åt Frodo ( den kastrerade devon rexen som bott hos mig förut) Det börjar med att hon ska döda honom så jag måste hålla dem särade. När jag två dagar senare ska försöka släppa ihop dem igen, så slänger hon sig på rygg och börjar toklöpa bara av åsynen av honom. Så jag åker och levererar henne hos en hane och när jag kliver in genom dörren när jag kommer hem möts jag av en löpande liten Lilo. (undrar vad Frodo viskar i deras öra??????) känns endå bra att jag har Frodo här hemma nu som håller Lilo sällskap nu när Catla är på kärleksäventyr….

Haha, låter som detta dårhus där jag hade 4 löpande katter på en gång, då vill man gärna ta in på hotell!