PRA spørsmål
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kanskje ett dumt spørsmål, men jeg tar det alkavell :D
Jeg sitter her med disse svablene og tenkte jeg skulle sende en PRA test på mine 2 kattunger som er blitt 5 uker gamle. Det er vel ikke noen begrensninger på alder på dette tenker jeg… eller hur? Er det bare å sende avgårde som jeg har tenkt å gjøre nå?
Det är bara att skicka iväg - ingen åldersgräns enligt UC Davis när jag var i kontakt med dem!
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Takker, men da gjør jeg det.. Da er svablene i posten i morgen :D Og nok en lang ventetid på resultater, som man håper vil bli bra ;)
Man kan väl göra det när man vill. Jag skickade till Australien, dessa borstar var väldigt stora tyckte jag, kanske blir svårt att göra tester av den anledningen?? kattungar har så små munnar
USA kanske gör på annat sätt ijämförelse??
Jeg har bare disse store børstene ;) fra Australia, men tror nå det skal gå bra om man er litt forsiktig. Jeg skal iallefall gjøre ett forsøk. Går det ikke får jeg kanskje velge USA ;)
Du kan använda vanliga bomullspinnar även om du skickar till Australien 
# 5 - supert, men da er det jo det vi gjør selvfølgelig :)
Vi testet Tigergutt da han var 6 uker gammel og det var ingen problem. Svaberne er børster sånn at man lettere får med seg celler.
Lycka till Aino !! Det ska nog gå bra -positive thinking !
Takk hannele 
Heisann
Husk bare på at det må gå minst 30 minutt fra sist de drakk melk fra moren sin. Ellers kan hennes DNA henge igjen i munnen til kattungen.
Hilde