Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 826 ggr
PollyBoffin
0

ÄNTLIGEN!!!

I morgon är det dags! Då åker vi och hämtar mina gullungar! Det kommer bli så roligt! Har längtat efter den här dagen och kan knappt fatta att den är här nu!Skrattande Har farit runt som en skållad råtta idag för att förbereda det sista innan de kommer! Så mycket som ska ordnas…

Jag återkommer med uppdateringar om hur det gått och massor med bilder nästa vecka (har inte internet hemma, så jag kan inte vara ute varje dag)!

Ni får ha en jätteskön påsk allihopa!Skrattande Jag vet att jag kommer ha det!

Celia
0

Glad Det blir en spännande Påsk för dig! Massor av lycka till och pussa på Zarah om du träffar henne (detta är en order) Flört

God och glad påsk till dig och de 4-benta!

Nizeli
0

Så spennende,vet godt hvordan det føles å vente på en ny pus.Glad

Lykke til og håper du klare å sove litt i natt hehe.Skrattande

Canoodles
0

Nu har du väl redan åkt!! Ser fram emot dina rapporter och om du hinner läsa detta innan du åker så ge Presley en puss från mig och säg att jag kommer om 2 veckor!

PollyBoffin
0

#1 #3 Hinner lite snabbt… Jag utlovar att pussa på dem och ska ha ett långt samtal med Presley hur han ska sköta sig!Skrattande

Celia
0

Nu får du komma online snart…

Canoodles
0

#5 Tycker jag också!!!

twistnshout
0

#5 Håller med ovanstående!

Celia
0

Trummar otåligt på skrivbordet…. Räcka ut tungan

PollyBoffin
0

Sådärja (snyggt vaFlört) nu är jag online! Jösses, what to say… Det har gått jättebra. Jag har ju varit utan katt i 4månader och det var ett tag sen jag hade kattunge och nu har jag två stycken!Skrattande

De var lite skrajsna första dagen, låg inne i badrummet och tryckte och gjorde inte så mycket. På kvällen åt de, spanade in lägenheten och gick på lådan och var duktiga små kissar! De vågade busa lite också!Glad 

De har blivit mer och mer hemtama varje dag och är inte alls särskilt rädda längre, trots påsksmällare, spring i trapphuset och högljudda grannar. Fast mopederna som körde omkring igår var lite läskiga… De är så otroligt duktiga, äter, dricker, busar järnet, sovar i sängen med matte (busar PÅ matte också) går på lådan och är bara helt underbara!Skrattande Det är så skönt att ha katt igen! Speciellt när det är sådana raringar som dessa två! Och jag är otroligt glad att jag tog två, de har så stor glädje av varandra! Jag satt och skrattade som bara den igår kväll eftersom de körde race över hela lägenheten! Och så är de så otroligt vackra båda två, de tilltalar verkligen amatörkonstnären i mig!FlörtJag lägger upp lite bilder på dem här så får ni se!

Tack till roverdotters också för mina älsklingar! Och för allt stöd!Skrattande 

Zarah och Presley hälsar förresten! Du kommer få en mycket speciell katt Canoodles!

PollyBoffin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är från första kvällen. Det är lite otäckt alltså!

PollyBoffin
0

Här går de omkring lite mer, Prillan först och brorsan efter!

PollyBoffin
0

Här myser de i det hemmagjorda kattboet (det är en prototyp så den är inte så stadig, fler, bättre är på g).

PollyBoffin
0

Här är lite bilder på katter in action från första dagen!Skrattande

PollyBoffin
0

Kanske inte så actionfylld… Okej, lekbilder då från första dagen!Räcka ut tungan

PollyBoffin
0

Pirelli tappade bort bollen under skostället, glömde säga det!

Och så har vi lilla Prillan då som hade jättekul med en jätteluden leksak!

PollyBoffin
0

Prillan blev hagalen efter ett tag och skulle ha båda leksakerna!

PollyBoffin
0

Båda ungarna älskar "osten" som jag kallar den!

PollyBoffin
0

och så måste jag ju avsluta med en bild på när de sovar på Gizmos gamla favoritkudde (de har adopterat den)…

Jag lägger upp fler bilder i mitt galleri istället, annars blir det SÅ många!

Celia
0

#16 - Skrattande

Äntligen kom du så! Vad roligt att se så många bilder från de första dagarna. De är jättefina - både bilderna och katterna. Här har vi väntat, det har varit ganska dött under Påsken men vi får skylla på vädret som inte är så kul… Då blir man som katterna när det regnar, trött och dåsig.

Jättebra att det har gått så fint med dina nya familjemedlemmar, jag kan riktigt känna glädjen över lite nytt liv i huset Glad

Roligt att få en hälsning från Zarah! Nu ska jag springa in till dig och även kika i ditt album…

Canoodles
0

Oj, vad roligt att allt har gått bra! Härliga bilder!

SacredSouls
0

Gratulerer så masse med å endelig ha fått hjem pusene. Kjempefine bilder.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Rovardotters
0

Jag är så glad att allt har gått bra med flytten och att ni alla trivs ihop, men jag saknar de små pussgurkorna. Pussa dem från mig! Jag ser fram emot fler bilder framöver.

Anna77
0

gulle gull..vilka sötnosar! vad glad du måste vara!Skrattande

flis
0

Tänk, vad vore livet utan katt. Och du har tur som fått två kattungar på en gång. Ta vara på dagarna, tiden går så fort när dom är små. Dom är sååååååååå söta.

[viciousy]
0

Vilka sötingar SkrattandeGlad

PollyBoffin
0

#24 Alldeles för fort! Jösses vad Pelle växer! Man kan nästan höra det! Han kommer nog bli en stooor kille! Jag tycker jag ser skillnad på bara en vecka (kan vara önsketänkande också)! Prillan växer lite mer diskret hon!Flört Jag är jätteglad att jag tog två annars hade jag inte kunnat vara ute här just nu (är på skolan)! De har det så skojigt med varandra och blir inte lika beroende av mig! Jag ska lägga ut lite nya bilder under veckan om jag hinner!

PollyBoffin
0

Här är lite fler bilder på ungarna! Här ligger de och sover i sedvanlig obekväm ställning… Måste nästan starta en tråd med katter som sover i konstiga ställningar!

PollyBoffin
0

Och här är en till…

PollyBoffin
0

fler finns i fotogalleriet!

Celia
0

MYCKET snygg lila färg! Ska genast kika på din sida också Glad

zeldtrix
0

Grattis till sötnosarna!

Juliette-
0