Borlänge
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Båda dagarna!
Det är ju på hemmaplan. Lite lyxigt att kunna åka hemifrån 10 min innan de öppnar o vara hemma lika fort igen efter panel slut! 
#1 va kul. Jag kommer oxå att vara där båda dagarna med mina 3 katter
Jag ska dit på söndagen! Kul att ses igen Jennie - vi borde planera en lunch ihop på söndagen!! 
Absolut! Jag ska inte jobba utan bara ställa.
Jag ska dit på lördagen med min siames Pixla 
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Samma här, inget jobb bara slöa :)
Hoppas jag är hemma och att mannen inte har planerat något, då kan jag ju pipa iväg en stund för att titta lite.
#9 Vore toppen om du kunde komma ner en sväng! 

Jag och mamma kommer lördag och mamma kommer själv på söndag med Snake och Dodger :)
- S*Broddan´s - www.broddans.se

Lycka till alla! Jag ska övertala sambon att åka på någon utställning i stocholmstrakten någongång framöver så jag också får se alla fina katter live
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

#12 ett stort gillar på den! 
Jag kan glatt berätta att min kära Pixla - SE*Solhavets Arizona Robbins - tog sitt andra BIS idag på ASK:s utställning! Otroligt roligt att komma hem med Ex 1, Nom & BIS i bagaget!
Förvisso var vi helt utan motstånd, då en katt var ABS och en annan inte nominerades då den var registrerad som fel mönster…
Men vi är ruskigt glada och stolta ändå - ett BIS är ett BIS! Woho! 
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Grattis! :-)
/Elisa
Grattis alla till fina resultat, Elvis och jag håller tummar och tassar för alla er som ställer ut i morgon med

#14 Grattis till söta Pixla vårat fina barn-barn , synd att vi inte var där och såg och träffade er, men vi ställde in och åkte till Kungshamn på Västkusten istället.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad