PRA-test Australien
Hej! Någon som skickat sina tester till Australien? Hur lång tid tog det? Dom sa mellan 5-7 arbetsdagar…vilket har passerat(förvisso endast med en dag),men jag vill ha svaren NU!! Suck….

Vi har använt oss av Animal DNA Laboratory varje gång, det har nog tagit drygt en vecka för oss att få våra svar.
Ok,tack! Jag fick en bekräftan om att proverna och betalningen togs emot den 12/7 (så det är faktiskt mer än en dag över tiden) Det är inte hela världen,men det är inte kul att gå och vänta…
Inget kul att vänta.
Vi har ikke fått våre tester ennå, Sendt en mail som vi etterlyste testene men har ikke fått svar på den heller.
Eneste vi har fått er at betalingen er registret den 12/7
Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no 
Min betalning blev också registrerad den 12/7. Har även jag skickat ett mail och frågat när det är klart,men inte fått något svar.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Der er en side som heter " MY ADL", hvor man kan logge seg inn med den registrerte email adressen og passordet man har fått pr email. Der skal man finne resultatene. Dette ble endret,da dem fikk ny hjemmeside. Der fant jeg mine resultater veldig raskt.
PS : Siden ligger rett vedsiden av "Contact us".
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Vi har sendt tester til Animal DNA Lab i flere omganger og vi har ikke hatt noe problemer med dem, alt har gått helt greit og problemfritt
Ja,"MY ADL" har jag också fått registrerad,men inga svar än. Allt har varit smidigt med dom i övrigt,det är väl jag som är otålig…;)
Idag kom svaren,och dom var värda att vänta på!!! Båda mina honor är helt PRA-fria
Är så oerhört lättad och lycklig!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Roligt att höra,grattis
TACK!!
Grattis
Happydance!
Grattis 
Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no 
Tack,tack,tack
Håller tummarna föra alla anda som väntar svar!!!